Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

tbmh: Ok, ja det är väl bäst o lämna in den på en gång. Ni hade väl 6 månaders garanti så det ska ju inte va några problemas. Ja visst är dem supersnyggaGlad Blir lika förvånad varje gång man ska sätta sej i våran:)

mammab: Usch vilken jobbig upplevelse. Va skönt att allt gick bra o inget hände!!
    Snygg sammansättning av blommor!!

• Vallmar

Var hos bm idag.

Vecka: 25+6
    Sf:24
    Hb:113
    Hjärtslag: 140

Viktuppgång: 15 kgLedsen

• Vallmar

Va duktig du är solstraalen!!

Jag måste också försöka undvika äta onyttigt nu känner jag. Vi får peppa varann!!

• Vallmar

Grattis Jeanette81 till lilla tjejen! Fick du med dej några bilder?

Tbmh: Låter som du måste övertyga gubben din att det inte är farligt att ha sex när man är gravidRäcka ut tungan Lägg dej naken o demonstrera själv;)

Ja tack till glass!! Oh ja känner mej så dålig idag. Bestämde mej för att försöka hålla mig från glass o sånt ju när vågen visade 15 kg plus igår hos bm. Men det blev en magnum idag iaf... Typiskt. Det är bara ut o springa.

• Vallmar

Linper: Jag har också ont i svanskotan. Sen strålar det upp i svanken. Jag kan knappt resa mej när jag suttit ett tag. Är nog besvär med fogarna hos mej så de är det kanske hos dig också.

• Vallmar

Gomorron girls!

Just det. Idag ska Jonali på köns-ul.  Va spännande!!

Tbmh: Har du inte kört den än? Får försöka hålla dej från o gasa för mkt;) Jag kände mej som värsta coola sessan när jag körde våran första gången, hihi.

Idag har jag grymt ont i halsen. Mina ben är jättesvullna nu så jag måste ta mej iväg o köpa stödstrumpor.

Mammab: Vi har funderat på Oliver, det är ett fint namnGlad

• Vallmar

Jessa6: Bebben påverkas ju inte när man har vanlig maginfluensa så det ska väl inte var någon fara för din lilla.

• Vallmar

Ella174: Välkommen hem från Malta, har du haft bra väder?

Grattis till lilla tösen Jonali! Hmm undrar va för antal vi är uppe i nu när det gäller o få flicka eller pojke...Förut kändes det som pojkarna var flest men nu börjar flickorna komma starkt här på slutetSkrattande

Oh va gott det skulle vara me jordgubbar, dock ej mögliga. Svenska små jordgubbar med gammeldags vaniljglass, slurp.

Min pappa har diabetes o jag har legat runt 7 varje gång men jag har ändå inte fått göra glukosbelastning.

• Vallmar

Tbmh: Va najs, att du kört bilen alltså!! Inte bra att hon röker...Blä!!

Mamma var presis över me lite grillkorv, skönt o inte äta ensam för en gång skull.
    Ja du...om man ändå kunde ha lite semester med sambon. Neh då när restaurangen där han jobbar nu stänger så tycker han vi ska åka ner till Trosa i 2 veckor så kan han jobba där. O detta är dem 2 första veckorna i juli...Wiiieeeee

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3