Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Godkväll tjejer!

Var på nya Beckfilmen igår. Kan verkligen rekommendera den. Var jättebra!!

Mjukis82: Oh va söt:) Man blir ju lite sugen på o göra själv.

Grattis tbmh till att ni fick forden såld o den nya volvon

Härligt med nyväckt kärlek Jonali!!

Jag har fått jättesvullna ben o fötter. blä!! Var hos frissan imorse o hon var helt förundrad över att mitt hår växt så mycket. Tonade håret lite ljusare nu. Har varit svart i flera år känns det som. Så nu är man som en ny person lixom:)

• Vallmar

Jag tycker tiden nästan går lite för fort... Börjar känna mig lite småttstressad för o hinna o göra allting.

Rullgardinsflikkan: Varför får du bara 70kr om dagen i hp? Även om din årsinkomst förra året var låg. Har man inte en lägstanivå där också som vid fp, låter ju helt sjukt tycker jag. Staten ska väl gynna en för att man är gravid o föder barn till det här landet!!

Min sambo kan skatta sej lycklig då tror jag, för jag är på humör nästan varje dag:)

Va olika det kan vara det där med graviditeter... Vissa har det verkligen jättejobbigt o andra har inga problem alls...
    Men Skrikandesva trött jag är på o höra: Man är inte sjuk bara för man är gravid.
    Nehe det vet jag väl men man kan ju för fan ha det besvärligt som man vore sjuk ändå!!

• Vallmar

Jag har svårt för Fenix men skulle jag höra det på en person skulle det låta annorlunda. Nu förknippar jag det med Harry Potter ef jag e fantast av dem böckerna.

• Vallmar

Solstraalen: Du kan ju inte hjälpa att du går upp så mkt i vikt. Du får ha det i åtanke hela tiden. Känner till flera som gått upp mycket och fått kämpa o gå ner.

Vickyb: Förstår att allt är jobbigt för dej nu. Hoppas allt löser sej. Det viktigaste är att du mår bra och är lycklig.

LindaoJohan: Det är väl bara o slå till!!

• Vallmar

Oh va härligt med en liten tös L2K!! Grattis!!

• Vallmar

Va söt bild Ankiz!! Grattis till lillkilllen:)

• Vallmar

Bra att det inte var något allvarligt Giafia!

Tycker det är en snygg tapet Vickyb!!

Sol: Har också problem att sova, min arm somnar om jag ligger på sida så rygg funkar endast för mej. Trodde att det var på rygg som man inte skulle kunna sova pga någon nerv. Aja kanske får vara vaken nätterna igenom sen när bebis kommti:)

• Vallmar

Nathalie009: Min bm sa att det gick hur bra som helst å äta niferex o mitt val samtidigt. Fast hon rek. att jag skulle ta niferexen på kvällen. Jag fick massa magproblem o kunde inte sova om nätterna så jag slutade med dem bums.

Jag åt mycket mer frukt i början. Nu tvingar jag typ i mej en på dagen för att jag ska slippa gå hungrig...

Känns som jag äter mer nyttigt än någonsin fast ändå har jag gått upp 14 kg! Kanske är så att kroppen suger i sig allt så bra nu så det är därför jag gått upp massor. Fötter, ben o händer är väldigt svullna o det kanske beror på vätska?

• Vallmar

Ni som tycker om ägg så kan jag tipsa om att göra knäckemacka med ost o så stekt ägg på istället för äta godis eller något annat när man är sugen. Så gott!!

Oh va gott det luktar här hemma:) Sambon lagar stek med rödvinssås, slurp!

• Vallmar

Här är det 6 grader o blåser lite grann( vaxholm, sthlm)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3