BF Juli-07 Nr3
Vickyb: Tack tack!! Å varsågod
Vickyb: Tack tack!! Å varsågod
Är det någon mer än jag som tittar på Outsiders på femman?
Det handlar om överintelligenta barn.
Men hallå!!!
Här ska ni ju vara pigga och glada och muntra upp mig ju!!!
Idag har jag varit jättegrinig, trött, snorig och allmänt less på allt. Jag var nära att börja grina i morse för att pappa skällde lite på mig. I vanliga fall så skäller jag tillbaka men nu fick jag lov att gå iväg och blinka bort tårarna. Tyckte synd om mig själv faktiskt.
Är fortfarande förkyld och har fortfarande nackspärr. Kan inte gå till naprapaten eftersom han inte gör något för att jag är gravid.
Kom hem efter jobbet och fick börja med ett tjata på min son som har varit hemma i tre dagar nu och förvandlat sitt rum till en konstnärsateljé med pennor och papper över hela golvet. Jisses!! STÄDA STÄDA STÄDA!!!
Så... nu har jag vilat i soffan i en halvtimme och ska nu börja med maten... jag återkommer när jag är ledig från livet
Tack allihopa för att ni är så goa och uppmuntrar mig. Min pappa var här strax innan vi skulle äta kvällsmat och hade tagit med sig en present till Melle. Melle sa igår att han måste ha en klocka på väggen så att han vet när Bolibompa börjar och det hade han ju berättat för pappa också så nu fick han en Supermanklocka som pryder hans vägg.
Jag har fortfarande inget smaksinne... suck... jag som har munkar och vaniljhjärtan kvar från igår.
Jag tycker förövrigt på tal om ingenting att det är jättespännande att inte veta vem det är som ligger och sparkar i min mage. Min man och min son tror ju att det är en liten kille och jag har nog övertalat mig själv om att det är det.... MEN jag VET ju inte helt säkert. Det är jättespännande.
Mammab: Åk till Plantagen och sätt dig ett par timmar bland växterna
Där luktar det alltid så himla fräscht.
Jag har också märkt att MammaB är trådens retsticka som frestar med en massa goda rätter hela tiden!
berättar in i minsta detalj om all god mat hon minsann ska äta.
Vi borde nog storma lägenheten runt middagsdags och kräva en smakbit
Skrev just ett långt inlägg men så blev det nåt knas med Firefox... suck...