• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Tania

Idag har jag också en depp-söndag. Undrar om det har å göra med vädret eller vad det kan vara.

Jag har bråkat med sonen och är irritera på min man för att han är så barsk mot sonen hela tiden. Kan liksom aldrig kompromissa om något utan sonen ska göra allt maken säger utan ett pip. Visst... han är 4år... 
    Nu har vi inget att göra... jag sitter och glor på datorn som inte heller är nå skoj. Sonen har tv-förbud för att han varit odräglig idag. Maken ligger och sover.. tråkmåns.
    Känns bara som att man sitter och väntar på att klockan ska ticka iväg så att det är dags att gå och sova så man får gå upp och jobba imorgon.
  • Tania

Förresten... en rolig sak har hänt idag. 

Jag har äntligen hittat den perfekta skötväskan!!!!
    Jag har ju sökt och sökt och klämt och kännt men inte varit nöjd med någon och så igår när vi var till Barnens Hus så hade de fått in en ny sort som var precis så som jag vill ha den.
    Kostade bara 449:- också istället för över 1000kr som jag hade tänkt spendera på en baby Björn Dynamic som jag ändå inte var 100% nöjd med (den är jättetung UTAN packning)
    Ska leta fram en bild på den så får ni se.....
  • mrsbygg

usch har börjat blöda jätte mycket näsblod på senaste tiden fattar inte varför..

humm svärmor tyckte ja hade blivit smal haha, eller att magen hade sjunkit. den såg annorlunda ut iaf sa hon..så får hoppas att d är magen som sjunkit lite å att bäbisen är på väg neråt. kanske därför ja inte känner speciellt hårda kickar längre!

ohhh hoppas verkligen att det är så, och att den är fixerad vid nästa bm besök. så kan den får ploppa ut om 4 veckor eller nått...orkar inte längre!!

• Lindisen81

jag sitter här och funderar på om jag ska höja musiken och ta och städa ORDENTLIGT, blir ju bara halvgjort varje gång jag städar känns det som... har en hel klädkammare jag måste hittanågon lösning till... någon som har tips på bra förvaring? just nu finns därinne två billy bokhyllor som alla kläder ligger i, + två garderober (sånna vanliga inbyggda) + en grej man kan hänga galgar på och som en hatthylla ovanför... lite svårt att förklara... men man kommer nästan inte in i klädkammaren som det är just nu... *suck* eller sitter jag bra här framför datorn???

• veronicaq

LINDA- då e vi två.. ooooorkar inte... fast tvättat o diskat har ja gjort.. men behöver dammsuga o städa kylen o bla blabla.. fy fan man får ångest och dåligt samvete!

annars mår ja prima idag! eller ja onte i halsen men de har ja haft nåra dagar..
    ska ta o käka ravioli nu! killen är ju o o jobbar idag igen! nu har han jobbat 2veckor i streck.. hmm o själv har man inte gjort nånting..tur att nån e sugarmama iaf

v.32 i magen!
  • veronicaq

jaaa!! man tar lite varje dag istället för allt på engång.. bäst för kroppen åxå mohaha

v.32 i magen!
  • mrsbygg

håller på tvättar! och har ställt in disken..ja ska börja sortera ut kläder sen när tvättstugan é klar..

packa upp å packa ner i kartonger, sen ner me d i källarn d som vi inte använder..
    ska köpa "möblering" till klk i veckan så ja kan börja hänga upp å vika in kläder där inne..
    ska köpa från serien STOLMEN från ikea..

• veronicaq

mammab- då håller vi på med samma grejer du och jag... fy fan säger ja ara.. haha jobbigt o ta tag i skiten!

v.32 i magen!