Beckah82 skrev 2007-05-21 16:17:28 följande:
Hoppas ingen blir ledsen
Inte jag i alla fall

Gillar inte att prata vikt men jag har kommit upp i den åldern att jag vant mig vid min kropp och inte bryr mig lika mycket längre, det är sådan här den är, överviktig, breda höfter, fyrkantig häck, enorma bröst och sladdriga armar, det enda jag är relativt nöjd med är midjan som är rätt "smal", jämfört med resten då

Men då har jag ju bullar ovanför och nedanför den istället... Gillar faktiskt att vara gravid för det är de enda gångerna jag känner att jag kan ha i princip vilka kläder som helst, oftast är det magen som sätter stopp (överflödet på bakdelen ser jag ju inte lika lätt

) men nu är det bara roligt att sätta på sig kläder som visar magen tycker jag.
Jag tror att det är så att alla är olika och få personer är helt nöjd med allt, jag skulle gärna se ut som Beckah, Zelda mfl men jag kanske har något som de skulle vilja ha istället. Mina bröst är dock inget att ta över, orsakar bara besvär med rygg och kläder. Opererade bort 1/2 kilo på varje när jag var 17 år men till skillnad från rullgardinsflikkan är jag inte begåvad med att brösten försvinner när jag går ner i vikt, går jag upp ökar dom, går jag ner minskar de inte. Kanske roligt för de som inte är med om det men jag är inte lika förtjust i den utvecklingen