Inlägg från: Pusselbiten86 |Visa alla inlägg
  • Pusselbiten86

BF Juli-07 Nr3

Mannen ska ring in om bara ett liiiitet tag nu o prata med de..

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Pusselbiten86

Nu är de ringt... 10 rörselr på 12 timmar var rekomendationerna.. o jag har känt han 2 ggr sen kl 08 imorse.. så de rekomendareade oss att åka in så vi ska bara väcka lillen o sen åker vi...

• Pusselbiten86

Nu är vi hemma igen...

Åkte in o de hitade iallfal bara små SD... Men bebis levde.. Dock inte så aktiv Men men

Sen blev de UL.... o hon var VÄLDIGT grundlig
    Fick reda på allt om bebis ... Såg ansitket, benen, ja hela kroppen... höll säkert på i 10-15 min

UNDERBART

sen fråga jag om könet
    Först ville hon inte säga något o sen när hon väl ville visa mig osv så låg h*n med benen i kors så man såg INGET Bus unge där

Men h*n mår fint iallfall :)

Kram från oss

• Pusselbiten86

Ja för igår på förlossingen sa de höggravid till mig o jag är i 28 +

• Pusselbiten86

Kom på att inne på förlossningen igår sa hon att ja borde inte äta söt saker Hade + 1 i glukos.. är de ågon fara då för grav diabetes eller?

• Pusselbiten86
    Norrbagge skrev 2007-04-29 20:51:12 följande:
    föresten, är det ngn som vet; det är inte "farligt" att ha lite ilningar och molvärk "down there" va? Tänker att bebben kanske vänt sig eller ngt. Men jag blir lite fundersam bara eftersom att jag haft mkt sammandragningar igår & idag. Inte så att jag blivit orolig för så ont har det inte gjort.Sen har jag ett problem. [också en intim och piiinsam sak:]Då jag kissar och har torkat mig och ska ställa mig å dra upp brallorna, så liksom kommer det ytte-pytte lite urin, som om trycket av bebisen pressar ut de sista dropparna eller ngt.. Vaffan.. hur kul är det liksom?Sen så har jag väldigt mkt super tunna å färglösa (luktlösa också) flytningar.. blir blöta fläckar rätt ofta; mer än en gång har jag funderat på om jag läcker fostervatten..Hilfe.-säg att jag inte är ALONE?
    NEJ NEJ NEJ

Du är INTE alone

Kniiiiiip är de enda
  • Pusselbiten86

Hur de ser om de e vatten

De brukar lukta Sperma om fostervatten.. men sen finns ju S.k magisk binda me..
    kolla själv.. hemma me vet ja.. Flytningar lägger sig ju utanpå.. o vattnet går ju in i bindan

• Pusselbiten86

Ja men ja skulle tro att de är vanliga flytningar.. men be de kolla dig m du är osäker...

• Pusselbiten86

Norrbagge

hehe sitter o frestas nu ju

Men BM sa att ja skulle nog låta bli alt sött..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3