Inlägg från: Pusselbiten86 |Visa alla inlägg
  • Pusselbiten86

BF Juli-07 Nr3

little baby skrev 2007-04-25 12:17:04 följande:
    Efter att barnet har fixerats ligger den så ända fram tills förlossningen?
    Min BM sa att Noah var fixerade i vecka 38... Men när ja kom till förlossningen var han inte alls fixerad utan ruckbar

Så de behöver inte vara så..

Nej- Ja har inte hört något från zandrisen.. Hoppas de gått fint..

Va gör ni annars idag då?
    Här är stååååålande sol UNDERBART ...

Ska ut se i eftermiddag när Noah vaknat..
    Kram på er
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Pusselbiten86

Skulle ni tippa på pojke efter denna bilden?... Har försökt skriva va jag tror de är... Kan de stämma ?
  • Pusselbiten86

De kostar 800 :- här i skåne..

Hade jag bott i sthlm hade ja gjort de Skrattande

• Pusselbiten86
    JoNaLi skrev 2007-04-25 21:10:28 följande:
    Vi har köpt det mesta nytt oxå.. hade inte mycket alls efter lillkillen .. han e 6år nu.Så vi har väl lagt ut med allt ca 7500kr än så länge.. och än är vi inte färdiga..*phuh!*Mjölkstockning.. fick det med sonen.. fick ENORMT ONT i ena bröstet som var stenhård och fick högfeber. Sen var man tvungen att amma i den oxå!!! Ajajajajaj säger jag bara.. jag GRÄÄT och LED varje sug han tog.. usch vill aldrig uppleva det igen.. FY!! Värre än en fölossning nästan!...
    Känner igen detta

Gjorde såååå ont o jag satt o grät om nätterna när Noah skulle äta... o bara neeej jag vill inte o spände mig o höll på

Hoppas man slipper detta nu

FÖressten .. pssst ny magbild från mig i fotosidan
  • Pusselbiten86

Sitter me Sammandragningar nu var 3:e min .. vet inte om ja ska ringa in eller bara hoppas på att de går över om ja försöker sova

lägger in en bild :...

• Pusselbiten86
    Ja åkte aldrig in igår... Gick o la mig.. de släpte efter 1-2 timmar..

Men nu sitter ja me de igen.. Dock inte klockat de.. men de är obehagligt...
    Får väl ringa in om de blir värre osv.. o be om en koll..Men ja måste först till öppnan med sonen så

Han ska vara med på kort idag så ...

• Pusselbiten86

Teenpregnancy

Usch då.. Hoppas verkligen de svarar snart... Åk in till akuten annars..

Lycka till

• Pusselbiten86
    teenpregnancy skrev 2007-04-26 10:49:05 följande:
    Pusselbiten, lycka till för dig också men snälla du ring!!! Du har i och för sig varit gravid förr så du kanske känner av vad för sorts smärta det är men ring ring ring...Hur mår du nu då?! Usch vad obehagligt det är med allt detta. Inge kul alls juh. Speciellt när det mesta har gått bra för de flesta här inne och helt plötsligt ska skumma saker börja hända
    Ja de är så svårt o jämnföra en smärta.. hade detta varit me noah så hade jag säkert ringt redan.. men nu vet man ju hur ont man hade när man åkte in.. o de är inte den smärtran lixom..

Ska se om ja kan klocka de lite nu så får vi se....
  • Pusselbiten86

Lägg dig nabbt på mgen.. så de blir obekvämt för den o då kanske den rör på sig..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3