Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

teenpregnancy
    shit vart bor du egentligen
    här var de så neutrala man kan bli på läkaren och ungdomsmottagningen. De sa varken bu eller jiipii men inte heller att ja skulle göra nått förhastat.
    Allmänheten är de värre med dock, de går där med sin perfekta ålder, perfekta barn och perfekta liv och tycker "småglin" hör hemma i sandlådan med deras barn än att vara med barn själv..

monnie
    självklart missade jag den, antar den gick kl 21?
    ajja bara leta på DC då

• Calylite

mammab

hehe vill du fortsätta med donandet här med
    Saker ja, usch, jag tror nu *håller tummarna* att vi har de nödvändigaste äntligen, ska bara motera upp alla skit med.

Hoppas akupunkturen hjälper, inte kul att gå runt och ha ont

• Calylite

mammab
    jo sån är ja med, vill ha allt på en gång och upp på en gång ska det med. tyvärr tycker sambon att 3 månader kvar är luuugnt, känenr ja honom rätt så monteras de upp dagen innan BF *mutter*

• Calylite

mammab
    Hehe ja slänger upp nrä de kommer pö om pö = ser totalt förgävligt ut innan allt är inköpt

Oh skoj, ja städade min med, sen nästa dag hade hunden lagt en redig spyhög på den *mutter* Bara ta fram skurborsten igen

hahaha, ja hörde hur sambon stönade så vände mig om (han sitter vid datorn bakom mig) och så kikar han på nån humorsida och denna kom fram:
    i143.photobucket.com/albums/r140/LisaS07/94835749.jpg

Haha sa att han fick ju för sjuttsingen inte kolla på SÅNNA bilder innan ungen kommer

• Calylite

tbmh
    verkligen inte fel, vill itne helelr att mina ska bli sockerberoende. De är ju svårare att bli av med sockerberoende än med tobaksberoende säger dom, itne så konstigt kankse när de äter socker sen barnsben.

• Calylite

Halvblod
    menar du att du INTE rånar tanter *ser chockad* men, men, vem gör då det Skämt-å-sido Folk borde ju fatta någon gång att man inte ska dömma hunden efter håret, sen kan man nästan säkert säga att de sitter hemma med en kopp kaffe och säger att de aaaaldrig går efter utsidan utan att de är insidan som räknas *suck*

Vickyb
    haha, det var inte dåligt av henne Bara dags att ta fram hänglåset och kassavalvet för framtida julklappar

annki72
    det är ju en bra idé med ju att de alltid är där, som att äta samma mat hela tiden så lessnar man tillslut.
    Om man inte är glupsk som mig och kan äta trots ja inte ens är sugen, kommer på mig själv med att vräka i mig när man är proppmätt och osugen mest "bara för att" Märks väll om ungarna blir likadan eller har bättre huvud än mamma

• Calylite

jisses ni har skrivit sen i söndags

annki72
    vad jobbigt, hoppas de går över.
    Ja hade kraftiga värkar inatt, visste itne riktigt vart man skulle ta vägen, men tack och lov försvann de tidigt på morgonen igen. man fick lite panik då man var bortrest ifall de var nått

solstraalen
    de brukar smälla till i höfterna på mig sen år tillbaka, även knäna med men inte på nån månad nu, sååå skönt

• Calylite

Jessa6
    min dator stängde ner varenfa förnster när ja försökte gå in där
    Finns de ingen startsida man kan gå in på och sen klicka fram dit?

JoNaLi
    haha sliter du ut din stackare som här då
    människan låssas ju sova ibland för att slippa

• Calylite

äsch, kom in från startsidan men behövde något Adobegrejs installerat som ja såklart inte hinner installera för skitdatorn kastar ut mig innan ja hinenr dit. Vid sånna här tillfällen man önska rman var rik så man kunde hoppa på den och kasta ut den gneom fönstret.

• Calylite

Jeanette81
    Grattis

JoNaLi
    Haha ja då kan de inte vara svårt att få med honom på noterna Måste ja testa att säga *asg*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3