Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Misan71
    vänster är mer spännande här, höger är sällan, kankse lika bra för de ömmar dr ibland.

Mina fötter är totalt döda, avrrt ute sen kl 16 och rantat runt. Men upptäckte att min skinnjacka är tokbra stöd för ryggen när man drar upp kedjan, magen spänner ut den så ryggen får stöd helt perfekt läge

• Calylite

Baby 2007
    alla verkar gå regelbundet men här är de som vanligt i sina egna regler. Gått en gång fram till v.27 då ska ja dit igen och SEN ska man få gå 1ggr/månad utom sista månaden då är de varje vecka.
    Okej för mig egentligen då ja tycker de är slöseri emd min tid men ändå, de kan väll vara lite som alla andra

L2K
    vi hann aldrig söka till Föräldrautbildningen så vi ska gå privatkurs hos syster *asg* när den kommit
    Den lille kommer ju få sin 10e kusin i samma veva så det lär ju bli endel barnaskrik under det taket

• Calylite

L2K
    vi fick en lapp vi skulle lämna in senaszt v.20, då avr jag i v.18 och sambon kunde inte ta sig från jobbet förs v.19 en snabbis (chef så han behövs där) ¨å stog vi och väntade ett jäkla tag men ingen kom dit, kön växte men massa BM gick förbi bara kikade men ja, sen av han tvungen åka tillbaka till jobbet. (för långt för mig att gå dit och klarar itne av att åka buss pga åksjuka)

solstraalen
    första här med, visseligen har ja växt upp med småbarn så endel grunder är ju ändå inpräntat men sambon är totalgrön med yngst i deras familj är 20 år så skulle verkligen behöva det för båda.
    Men bara läsa på där man är och ha syrran som hjälp hennes 6e barn så henne litar ja blint på

mammab
    oh godis här med i MASSOR självklart känner ja sug efter frukt bara därför *mutter*

solstraalen
    Nej men vad jobbigt, tur du ahr endel erfarenhet i bagaget nu iallfall så då slipper panika.

• Calylite

mammab
    då kommer ja och stjäl lite

• Calylite

usch, jul, midsommar, födelsedagar, påsk.
    Hmm inget ja firat på typ 10 år snart men de må man väll göra nu *suck* så överskattat alltihopa, men så kanske sambon kan ta den på högtider så kan ja få de dagarna som lite ensamtid åt mig själv istället *funderar* vore ju nått kanske...

112 dagar kvar här, hehe tur att man inte är skrockfull

sambons bror kollade på en 9-3 sedán idag, gueses ja vill med ha ju men den va mycket mindre än våran 9-5 sedán men hade samma toppfart så lär ju sluta med att ja köper 9-5 sen ändå så man ryms med benen.. Men körkort först tror ja närmare bestämt, brukar vara bäst att ha det

• Calylite

JoNaLi
    sådär nykär är sambon med, så man blir smått irrireterad när han helt plötsligt börjar småpussa, gosa och krama på en utan gränser som man gjorde ibörjan *asg* Hänt endel gånger man fäktat bort honom som en fluga

• Calylite

Pusselbiten86
    Årsinkomst som minimun beror helt på vilket lån du ska ta, hur mycket du ska ta, och hur länge du ska avbetala..

Fast inkomst räknas väll som det du vet med 100% (lön, FP, etc) att du får varje månad fram tills dess ev lån är betalat klart.

• Calylite

Hallonfot
    Jo jag är med i v.25 och vart till MVC en gång, antingen snåla eller så såg hon att de kankse inte behövdes fler gånger..

Pusselbiten86
    Oh se där
    Jag såg min på nätet (ogravida då) men sen kracha datorn och ja tappade bort den *gråt* den avr helt tokperfekt, sån prinsesskl'nning, armlös men inte med för mycket pjosk på, en fd kompis ja såklart inte pratar med längre som fann den

mammab
    Låter endel jobbigt, kan du inte kika om butikerna där har en hemsida?
    inte lika kul men du slipper ju gå coh ha ont, de onda brukar ju få en på dåligt humör med så en 2åring hjälper nog inte där heller

• Calylite

haha är de ingen som är ute och njuter av vädret?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3