Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

BF Juli-07 Nr3

Ja jag har semester snart!!! den 17 mars!!! Min läkare sa att det nog kan va bra för mig att jobba lite ändå... vet inte riktigt vad hon menade med det... Hon sa oxå att det inte var helt säkert att jag får ut sjukpenning av fk om jag blir sjukskriven på 100%, då dom sällan godkänner ryggont vid graviditet som ett gott själ nog till sjukpenning... kanske beror på var man bor?

• LindaoJohan

L2K; tack för svaret! ja det där med fk är en djungel, blir inte klok... vet inte om jag fått 50% godkänt... gått hemma sedan början av mars, har inte hört något... hur lång tid kan det ta då? jag tog bara för givet att alla får ut sjukpenning... tills jag pratade med läkaren, då hade jag ju redan gått på 50 % ett tag... bara att hålla tummarna då!

• LindaoJohan

L2K; okej... ja jag har haft sjukskrivning sedan typ 17 februari nånting tror jag. fick först för mig att det va början av mars, tog lite fel på månader... då måste ju chefen ha skickat in allt redan...Jag har ju skickat in kopia till dom oxå

• LindaoJohan

vickyb; ja jag och mamma ska ta en liten vårresa på en vecka till turkiet! ska bli så otroligt skönt att komma iväg och samla lite nya krafter!

• LindaoJohan

vallmar; jag får oxå magont av järntabletterna, mitt värde va nere på 101... känner mig dock piggare nu. Gör nr 2 kanske 1-2 ggr om dagen, mot 1-2 ggr i vecka förut... kan oxå vakna av att jag har ont i magen...

och sexlusten har kommit tillbaka!! Hade ett brejk då jag trodde ALDRIG MER! Men nu har vi det ganska ofta, inte direkt varje dag, men ofta om man jämför med för typ två månader sedan Förvånad

• LindaoJohan

Mjukis82; men gu? är det sant? inte får vara med? sjukt ju. du är mer än välkommen här med oss "vanliga" vi är väl vanliga allihopa, men du har en extra speciell händelse med dig som du delar med dig av. En stor kram till DIG som låter oss ta del av ditt liv!!!kram

• LindaoJohan

måste fråga er som är bra på att fylla i papper från fk... visst räknar man antal dagar och hoppas över helger när man räknar 14 dagar fram...? Ska fylla i fom när jag vill ha sjukpenning... men vet inte riktigt hur man fyller i, men man räknar väl bort helgerna?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3