Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

BF Juli-07 Nr3

Misan71; ang foglossningen. Jag fick bekräftat häromdagen när jag var hos min sjukgymnast att jag har foglossning samt litet ryggskott som ligger och gnor... Foglossningen är nog ganska individuell, men tror de flesta känner smärta runt bäcken ner i höfter, lite i ljumskarna, det strålar och drar på något viss, i vissa situationer känns det som om man blir skjuten i ryggen typ... är sjukskriven på 50% pga detta i en månad i taget som nog kommer att förlängas hela graviditeten

• LindaoJohan
    tbmh; håller med dig om att det är kul att läsa igenom alla inlägg!! detta är super!

solstraalen;
    kan känna igen mig i din beskrivning om smärtan i ryggen, det är skitjobbigt. JAg brukar lägga en varm vetekudde vid svanken när det är som värst.

Ang vikt; jag har gått upp hela 2 kilo, väger alltså nu så mycket som 52! Fundersam grejen är den att jag känner mig rätt så "fettig". som om massor av fett sitter löst... svårt att förklara... Hade iförsig en dunderförkylning i två veckor då jag inte åt så bra, kan ju vara en förklaring till min OTROLIGA viktuppgång! Men nu när man är frisk känns det som om man går upp mest hela tiden.

Ang frukt;
    i början va jag besatt av apelsiner och gröna äpplen! Nu är det inte alls lika mycket längre. äter kanske en frukt om dagen... måste börja äta mer!
  • LindaoJohan

solstraalen; min mamma hade en vetekudde jag fick, den luktar ju typ gammal gröt när man värmer upp den... vet inte var den är köpt... men jag vet att body shop ar vetekuddar, dom kanske har nån som inte luktar!

• LindaoJohan

har börjat få för mig att våran vagn är för stor... den ser lite klumpig ut, (knorr nizza) Sambon tycker den är helcool, med stora däck å allt... men det är väl kanske bara något jag fått för mig

• LindaoJohan

solstraalen; ser ju supermysig ut när allt ligger som det ska! vi ska få hem liften och åkpåsen om en vecka typ, köpte allt begagnat av en bekant, så vi glömde hälften av sakerna när vi va där!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3