BF Juli-07 Nr3
tmbh, du skulle faktiskt kunna ta en gele grejs som man kan köpa på apoteket för uppvärmning/nedkylning. Sådan kan du ju ha mellan bena

Sådana kan du köpa på lindex helt separat

godmorgon flickor...
Solstraalen, hoppas att det ordnar sig för sig. Usch, skulle inte heller vilja vara i din situation har aldrig varit gravid förr och har haft ganska fin figur innan
och antar väl nu att jag kommer falla tillbaka tid efter graviditeten... man är väl en aning naiv...
Vickyb, vad än för slutgiltigt beslut det är du tar så är det, det rätta. Bara du kan avgöra hur du mår och känner dig. Tydligen tänker inte han när han är ute och dricker vilket är synd, kanske han skulle ta och bättra på sig en aning för att verkligen visa er att ni kommer i första hand. Speciellt barnen osv...
jag har ingeeeeet att göra och mannen kommer inte hem förrän vid halv fem... vad hittar man på tills dess? Orkar inte äta eller göra i ordning mat, tv är för tråkigt...
Vankade runt i farsta centrum idag, helt själv, utan pengar (kändes jättenödvändigt att ha åkt dit utan pengar) spillde min McFlurry Smarties över hela golvet... riktigt lyckat...
Så har min dag varit hittils.
åhhh, kunde inte du ha sagt det tidigare! vi kunde ju isådanafall ha gått dit tillsammans och jag hade inte behövt oroa mig för hur dum jag såg ut som bara gick runt
nu ska jag svulla i mig glass glassbilen besökte oss igår, STOOORT misstag... hehe, stackars barnen fick ingenting...
hehe ähh jag åker alltid! Har ju inget bättre för mig än att dega hemma
får jag en anledning att åka till farsta gör jag alltid det
Ganska sorgligt när man tänker efter.
Jag ska stanna där från fredag eftermiddag till söndag förmiddag... Usch, det är ju kul att umgås med vänner, men inte så kul när man inte kan göra alla saker som de ska göra.
wow har faktiskt inte tillbringar så mycket tid där, men det vore gott att ta sig dit med småbebbarna i sommar
Åhh vad jag har planer för sommaren, men det lär väl inte bli som det är tänkt.
Nej, den helgen kommer faktiskt inte att vara så kul. Min graviditet är min graviditet, känner att hela min klass inte måste ta del av den varenda jävla dag. Alla ska peta och klappa, blir väl värre när man går i pyjamasen och dem ska se snutten sparka som en galning..
Just precis, över helgen, sammanlagt blir det två dagar som vi spenderar där. Två nätter, vet inte hur det ligger till heller, funderar på att prata med min BM om det men det krångliga är att vi åker den 20:e April och jag ska träffa min BM den 18:e.
Ganska sent att säga till klassen att jag inte kan vara med dem om min BM säger att det inte är okej. Har nämligen haft skitlåga järnvärden och mannen kan inte följa med pga arbete. Sen vet jag inte vad som skulle kunna hända om det är så att vi är i behov av akut hjälp. Jag kan ju INGENTING om vad som finns i Katrineholm/Flen.
Nu måste jag gnälla och beklaga hära...
GANSKA SUR PÅ Snutten i min mage!
Den lille krabaten har fått för sig att det vore kul att INTE ge mamma någon jäääävla sömn ALLS! Gick och la mig pga att jag var svintrött igår kväll (har hänt dem senaste nätterna) men självklart kan inte jag hitta en bra sovställning för lillen VILL INTE alls anpassa sig efter hur mamma ska ligga...
nej nej, lilla mamma måste ligga obekvämt för att inte trycka ihop snutten vilket är helt okej, nu börjar skiten. Några timmar efter vaknar jag av att någon trycker på min blåsa, måste upp och pissa och sen dricka 3 glas vatten. Därefter går jag och lägger mig igen. Men då har snutten vaknat och ska ha ett jävla maratonlopp i min mage! Det sticker ut armar och ben överallt! sparkar mig på revbenen, vänder på sig och det är alltid som värst på höger sida. Efter at jag har blitt mörbultad måste jag upp och pissa igen för nu var det kul att sitta och sparka på min blåsa. ---> så varade denna procedur fram tills nu när jag verkligen har vaknat.
oj, en aning långt....