Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Vickyb. jag förstår exakt vad du menar... orkar inte heller med alla salvor jag får. När jag normalt inte är gravid så tar jag en salva med starka steorider i för att "lindra" besvären... men det blir inte bättre av att hormonerna gör det värre...
    ·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

Min läkare här sa att jag skulle äta Heracillin (penicillin) för att få bort min hemska klåda vid brösten. Biverkningarna gjorde att jag kliade upp allting på armar och ben istället. Var inte så lyckat försök så jag gav upp efter 3 dagar. Meningen var ju att jag inte skulle klia.

• Mommmy  Dearest
    mm.. tonfisk, mannen har precis gått ut för att hämta hem 4 cheeseburgare och en stor pommes till mig

Är ganska ledsen över era problem med ganska stökiga barn, tjejer. Under hela min uppväxt ville de gärna kalla mig hyperaktiv och så med. Jag har ganska svårt att koncentrera mig när NÅGON säger till mig att göra det, har ganska svårt att bli tillsagd helt enkelt. Dock har jag alltid varit ett "duktigt" barn och faktiskt fått de högsta betygen. Dock på mina villkor. När det gällde inlämningsuppgifter var/är jag alltid bäst.

Enligt alla är jag ALLTID ÖVERenergisk och pratar konstant. När jag var liten fick jag ganska mycket uppmärksamhet och gjorde saker HELA tiden så det var aldrig tråkigt (förstfödd och förstfödd kusin på båda sidorna). Hur som helst var jag aldrig stökig tills jag nådde åldern 14, då bröt helvetet lös. Förstår inte hur min pojkvän står ut för enl. honom så kan jag ALDRIG sluta ha tråkigt, att han alltid måste hitta på något för att jag inte ska bli uttråkad igen. Känns ganska hemskt. VIll ju inte att han ska agera pappa för mig.

Det är ju inte direkt i närheten av era problem men vissa lärare påpekade också att jag borde ha fått "hjälp". Det blev aldrig så iofs, hittade hela tiden på nya sätt att sysselsätta mig med. Tankelekar, sådant som får en att bli trött pga att det var så avancerat

Hoppas att det löser sig för er...
  • Mommmy  Dearest

Hejsan alla goa flickor!

Böjar dagen med lite kaos, vaknar konstant under natten för att påminna mig själv att skicka iväg min inlämningsuppgift till skolan i tid, annars blir det inga fina slutpoäng för mig. Sedan var det så att lillsyrran skulle få 20 kr för att ta bussen till sin skola för den är en aning långt bort, självklart hade jag precis slösat bort den enda tjuga vi hade så stackars lillen fick gå hela vägen.

Vaknade och skulle be Marcus köra henne dit men när jag väl var uppe fick jag se att hon redan hade bäddat sängen och gått härifrån. Hoppas ingenting hände henne på vägen... Hatar att få sådan ångest på morgonen...
    Nu bär det av till skolan. Hoppas att jag får åtminstånde G för den äckliga uppgiften...

• Mommmy  Dearest
    ihh Mammab, vi käkade också nachos med chili con carne idag finns en MASSA kvar, mums! Sen blev det våffla med grädde och sylt, jordgubbar, banan och vindruvor

tbmh, jag har också haft långt hår hela mitt liv jag gjorde som du, bad frisören klippa MYCKET, blev nästan lite ledsen men nu är det lättare att tvätta det och framför allt torka skiten
  • Mommmy  Dearest

hehe fast jag har inte gått upp så mycket tycker jag. Eller så inbillar jag bara mig, har gått upp 4 kilo, det var i alla fall vad vi mätte upp sist...

• Mommmy  Dearest

Jag hatar den eviga väntan...
    Älskar o va gravid men väntan gör mig verkligen galen. Jag känner för att slita skallen av mig snart för att det är sååå långtråkigt...

• Mommmy  Dearest

Jag är helt inne på att käka en våffla idag våffla med äckligt mycet grädde på och massor med sylt
    Nu gäller det bara att äta frukost först och sen iväg till våfflorna

• Mommmy  Dearest

någon som vet en bra sida där man kan ladda ner en förlossningspan ifrån?

Jag har gjort en själv men den blev på tok för lång så jag tänkte fylla i en istället, verkar hålla sig inom de viktigaste ramarna ändå.

• Mommmy  Dearest

Jag har faktiskt inte svullnat upp någonting än ganska glad för det.
    Dock har min hud blivit helt kaotiskt, OCH I ANSIKTET! Det är hemskt, vill inte vistas bland folk med uppsprucken hud och finnar överallt...

Jag ska träffa BM på onsdag så vi får se då hur allting är Det verkar som att de flesta tjejer här är glada och pigga i alla fall

Har precis käkat en hel Pizza mumsss... och nu blir det chokladpudding med grädde... massor av grädde!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3