BF Juli-07 Nr3
ja man längtar ju nästan till imorn när man får äta frukost igen!! nykokta ägg, mumsigt bröd med ost, skinka p gurka, yoghurt, O´BOY (!!) *mums*
ja man längtar ju nästan till imorn när man får äta frukost igen!! nykokta ägg, mumsigt bröd med ost, skinka p gurka, yoghurt, O´BOY (!!) *mums*
trist! men till sommaren blir gubbarna fina igen
nä nu ska jag ta å krypa ner i sängen! sovklockan ringer
sov gott på er!!
suck säger jag bara!!! har knapps sovit alls i natt!! Sådan fruktansvärd halsbränna!!!!!! gjorde ont i hela halsen å ner mot bröstet, fy va hemskt! ringde mamma kl 3 inatt å fråga va jag skulle göra, har aldrig hatf så förut. Hon kunde ju inte göra så mycke mitt i natten men tipsa om att dricka mjölk å ligga högt med huvudet. Det blev LIIITE bättre, men efter ett tag fick jag så ont i magen å mådde illa av mjölken. Är inte det minsta utvilad idag!!! *suck*
sådär nu har jag varit hos mamma å ätit frukost, brorsan har varit över å hälsat på med så det blev en liten familjemorgon! KOmmer inte ihåg vem som tipsade om mineralvatten mot halsbrännan, men det ska jag testa!!! Efter nattens attack av halsbränna är jag fortfarande rätt så öm i halsen och ner mot bröstet... men bebis rör sig mer än vanligt och gjorde det hela natten. Hon tyckte väl det va jättekul å få retas med mamma lite
funderar på om jag ska putsa fönster... min rygg känns ju superbra så det är väl bara att passa på! Har varit ganska bra i ryggen flera dagar i rad nu, kan det vara så att foglossningen är över, borta slut??!!!!
Min bm trodde däremot jag ska få större problem å att det kommer vara jobbigt hela graviditeten... vi får väl se om jag bara är tillfälligt bra eller om det kommer tillbaka, eller helt borta!!
Gu va kul att så många nya hittat hit till oss i juli tråden den senaste tiden!! välkommna allihopa!!
vickyb och L2K; ja man får ju ta det lilla lugna, men man vill ju så himla mycket!! jag får väl hålla tummarna för att det är över...
är så j-a arg!!! måste få skriva av mig lite!!!!!!!
ska sälja bilen till sambons brorsas kompis, han glömde ägarbeviset här i vaxholm. så jag MÅSTE tydligen ta mig kommunalt in till SKÖNDAL med det jävla pappret. annars köper inte den där snubben biljäveln! åååå ORKAR inte!!!!!!!!!!!!! men snäll som man är så säger man ju JA! trots sömnbristen å allt, tårarna bara sprutar å jag e skitarg!!!!!!!!! ggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa