Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

suck säger jag bara!!! har knapps sovit alls i natt!! Sådan fruktansvärd halsbränna!!!!!! gjorde ont i hela halsen å ner mot bröstet, fy va hemskt! ringde mamma kl 3 inatt å fråga va jag skulle göra, har aldrig hatf så förut. Hon kunde ju inte göra så mycke mitt i natten men tipsa om att dricka mjölk å ligga högt med huvudet. Det blev LIIITE bättre, men efter ett tag fick jag så ont i magen å mådde illa av mjölken. Är inte det minsta utvilad idag!!! *suck*

• Lindisen81

sådär nu har jag varit hos mamma å ätit frukost, brorsan har varit över å hälsat på med så det blev en liten familjemorgon! KOmmer inte ihåg vem som tipsade om mineralvatten mot halsbrännan, men det ska jag testa!!! Efter nattens attack av halsbränna är jag fortfarande rätt så öm i halsen och ner mot bröstet... men bebis rör sig mer än vanligt och gjorde det hela natten. Hon tyckte väl det va jättekul å få retas med mamma liteFundersam

funderar på om jag ska putsa fönster... min rygg känns ju superbra så det är väl bara att passa på! Har varit ganska bra i ryggen flera dagar i rad nu, kan det vara så att foglossningen är över, borta slut??!!!!
    Min bm trodde däremot jag ska få större problem å att det kommer vara jobbigt hela graviditeten... vi får väl se om jag bara är tillfälligt bra eller om det kommer tillbaka, eller helt borta!!

Gu va kul att så många nya hittat hit till oss i juli tråden den senaste tiden!! välkommna allihopa!!

• Lindisen81
    copernicus skrev 2007-04-22 12:08:12 följande:
    det var jag som tipsade om mineralvatten, hoppas det funkar lika bra för dej!Skönt om inte fogarna känns lika mycket längre!Nu ska jag åka och byta däck på min 80- åriga mormors bil hon klara inte det själv längre men hon är som en 50-60 åring i kroppen och minnet osv.Hola!
    tog fram en loka naturell å det känns ganska bra att dricka!! så får väl leva på det på nätterna då det verkar vara värst!!
  • Lindisen81
    Nathalie009 skrev 2007-04-22 12:12:36 följande:
    Lindisen: Halsbränna? köp Rennie dom e skitbra så tar du en innan du går å lägger dej hade samma problem när ja vänta evelina d va hemskt ursh
    på apotek? eller finns de i vanlig affär??
    samarin, e inte det oxå något mot halsbränna...?
  • Lindisen81
    Nathalie009 skrev 2007-04-22 12:23:00 följande:
    Lindisen: japp på apoteket.. samarin har ja inte testat men får man ta d när man e gravid? Har för mej min BM inte tyckte jag skulle ta d de 3 ssita månaderna, vetefasen varför:SMen rennie funkade jättebra, tuggtabl, inte ett dugg äkliga smakar mint! =)
    då rusar jag till apoteket på måndag!!
  • Lindisen81

vickyb och L2K; ja man får ju ta det lilla lugna, men man vill ju så himla mycket!! jag får väl hålla tummarna för att det är över...

är så j-a arg!!! måste få skriva av mig lite!!!!!!!
    ska sälja bilen till sambons brorsas kompis, han glömde ägarbeviset här i vaxholm. så jag MÅSTE tydligen ta mig kommunalt in till SKÖNDAL med det jävla pappret. annars köper inte den där snubben biljäveln! åååå ORKAR inte!!!!!!!!!!!!! men snäll som man är så säger man ju JA! trots sömnbristen å allt, tårarna bara sprutar å jag e skitarg!!!!!!!!! ggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Lindisen81
    L2K skrev 2007-04-22 14:34:13 följande:
    Störigt! Måste du åka idag då? Kan du inte göra det imorn tex?Nathalie009 - var bor du nånstans?Och jag vill också ha närmare till McDonalds. Nu när jag inte har jobbat på några månader börjar suget komma.
    L2K skrev 2007-04-22 14:34:13 följande:
    Störigt! Måste du åka idag då? Kan du inte göra det imorn tex?Nathalie009 - var bor du nånstans?Och jag vill också ha närmare till McDonalds. Nu när jag inte har jobbat på några månader börjar suget komma.
    nä den där idioten som vill köpa bilen vill fixa allt idag tydligen. å nu får jag reda på att han kanske inte ens VILL köpa bilen när jag väl är där med pappret!!! han ska KOLLA på den, å vill han köpa den så vill han fixa allt idag å ingen annan dag!!
    JAg e ju för f-n gravid!!!!!! åååååååååååååååååååååååååååå
    piss å skit!!!!!

så nu tror jag att jag har fått ur mig det mesta!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3