Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

hej på er! har bara läst igenom lite från dagen, sååå mycket när man inte hunnit vara inne på ett tag.Ikväll grillade vi kyckling (elgrill på balkongenFlört) med klyftpotatis paprika vitlök å currysås! mums! så har vi köpt chips med dip till ikväll å ölkorv, he he va så sugen. Åt middan för typ 1½ timme sedan massor av mat, men nu e jag typ hungrig igen... varför blir jag hungrig så fort efter att jag ätit????

• Lindisen81

är så sugen på att shoppa!! Både till mig, bebis och till balkongen!
    idag har sambons föräldrar varit över och fikat, trevligt trevligt. Ätit kladdkaka med grädde, he he! Ikväll till midda blir det rostbiff med potatissallad och bröd.

Har fixat lite på balkongen och städat, börjar se dugligt ut där nu.

Får så otroligt ont i magen när jag går, på höger sida. som håll typ men det gör superont... är det något att oroa sig över? vad kan det vara?

• Lindisen81

mammab; jag va öronbarn när jag va liten... har för mig att mamma la typ fetvadd över mina öron å satte på mig en mössa eller pannband för att det skulle sitta kvar. kladd rann ut på fetvadden men det va varmt å skönt å mjukt. annars gjordes inte så mycket, mer än penccilin, alvedon å sånt. var ju 26 år sedan då... men jag minns fetvadden och gillade det

• Lindisen81

godmorgon på er

Läste lite från igår kväll, orolig för pussel... Hoppas allt går bra...Varför kan inte alla vi få värsta drömgraviditeterna???

Jag känner bebis hela tiden! Igår sparkade det så himla mycket att det va lite jobbigt, men det kanske går i perioder det där med hur mycket det sparkar...? Har börjat få otroligt ont i magen när jag går och anstränger mig. Då måste jag stanna upp ett tag och vila.

Kallt idag, men lite soligt iallafall. Ska nog iväg och kolla lite på kläder idag...

Funderar på att beställa en bärsjal... har kollat på www.stellaris.se Någon som har erfarenhet av deras saker, eller något annat ställe att rekommendera?? Vad för sjal ör man ha? Om man vill använda kanske tills barnet är ett år eller så, en som inte är alltför "svår" Tycker det verkar så mysigt med sjal och bra då man inte orkar ta med vagn å sånt

• Lindisen81
    Calylite skrev 2007-04-29 09:57:22 följande:
    Min når inte ens upp till revbenen om den inte ligger med huvudet ner och och sträcker ut sig. Fast på er låter de som ja borde vara glad för de ? vad gör man när man är själv en söndag egentligen?alla är borta, inte ens killen är här..usch ja oroar mig med, han avr ut i fredags och kom hem fly förbannad dan därpå, frågade vad de var men ville inte säga, mer än att han vart arg och bankat på nå träd. De brukar krävas mycket för att få han så arg. Ska väll fråga idag igen men vill ju inte puscha på, eller borde ja låta bli?
    ojdå... står ni varandra nära, varit ihop länge, eller är det "nytt"... verkar ju vara ett lite konstigt beteende, men svårt att ge råd då man inte känner er på ett sådant sätt... hoppas det löser sig
  • Lindisen81
    mammab; drömde om dig inatt! Jag var på biblioteket och skulle ha böcker till min bebis. Lånade tre böcker som kanske är för tyå 7års åldern.... och tre småbarnsböcker, lite tidigt för en bebis att läsa kanske... Sedan va du där, och du va skyldig biblioteket 800 spänn för försenade böcker!!!!! Måste bero på allt ekonomisnack här i tråden, ha ha!!!

Börjar få ont vid revbenen, och på höger sida på magen...

Blir såååå irriterad. Vill verkligen hålla på med photo shop, och lära mig göra sådär fint som alla gör med sina bilder, som att scrappa med datorn. Me det funkar ju inte i datorjäveln!!! Går inte ens att avinstallera programmet... så ikväll ska vi (eller sambon) göra nån grundinställning på datorn och sedan installera photoshop igen... måste alltså spara allt jag har å sedan skriva av alla bokmärken å sånt... jobbigt värre!
  • Lindisen81

sambon e sjuk, förkyld å feber som stiger. såååå ynklig han är!! he he, ska ha hjälp med allt ju, ligger å yrar å har sig!

Har ominstallerat datorn två gånger, men får ändå inte igång photo shop!!! MÅSTE ha!!!!!så irriternade....

blir wallander nu kl nio, efterdet sova tror jag...

shoppat lite idag. hittade leggings på cubus, köpte två par. sedan en lång tröja och en tunika. känns skönt. imorn ska jag köpa en spaljegrej till balkongen och fixa ordning det sista därute

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3