Inlägg från: copernicus |Visa alla inlägg
  • copernicus

BF Juli-07 Nr3

tack!
    Konstigt jag ser ju sidan när jag tittar!
    Måste testa lite!

• copernicus

Nu har jag tagit bort min uträkning och gjort om den, kan nån snäll själ kolla om den syns nuGlad TACK!!!

• copernicus

godkväll tjejer!
    ser att ni pratar fk och hp- jag får svettningar bara jag hör orden!Hemlis
    Har inte skickat in mitt moderskapsintyg än måste göra det men blir så rädd att det ska komma hem papper att fylla i!!
    Jag är utredd flera gånger och vill inte börja om igen!!!!

hoppas allt går bra för Zandrisen!!!!!!

• copernicus

natti natti
    ska till mvc imorgonbitti och för första gången ska jag få mäta magen, spännande!
    Casper har fått såna extrema eksem igen efter att ha varit bra en lång period, dessutom så skriker han på nätterna för att han inte kan andas med näsan.
    Jag har prövat allt men nu måste jag nog erkänna för mej själv att det är dags att söka hjälp igen.
    Får se om vi får sova inatt
    sov gott!

• copernicus

sitter inne idag, skulle inte sätta igång datorn hade jag bestämmt för då vet jag hur det blir!!!
    men mamma ringde och behövde hjälp över internet så nu sitter jag likförbenat här då.
    Jag som behöver städa!!
    Vi har en ganska stor tambur med fönster som behöver tvättas och sen tänkte jag göra den sommarfin med blommor och gardiner. LöN HURRA!!!
    Har förresten varit hos bm idag alla värden var toppenbra och hjärtljuden lät fina.
    Tyvärr så finns det lite för mycket plats för den lilla så hon ligger på tvären, kan hamna i säte
    kollade när Casper la sej tillrätta och det var i v 32 och det är inte så långt dit.

mitt magmått låg iaf på 29 men hon varnade mej för att det kunde vara väldigt missvisande eftersom bebben ligger på tvären. Kanske får en chock vid nästa kontroll.
    Men jag förstår varför magen inte är så stor nu!

• copernicus

nej magen är inte liten ligger strax under "storkurvan" men jag blev stor så snabbt i början och sedan har det stannat av och därför känns den liten- om du förstår.
    Får också mycket kommentarer om att jag är så mycket mindre än när jag väntade Casper fast måttet är exakt lika.
    Känner mej mindre nu än då, smidigare!

Jag hur man känner att de ligger på tvären vet jag inte men det känns påmej genom att magen är tom nertill nästan hängig om ni förstår.
    sen är det hårt i midjan där ben/ huvud ligger. Min tjej har huvudet från hjärtat och det brukar jag känna med handen! Fast jag visste inte att det var huvudet, men nu vet jag!

• copernicus

grattis till hp annki72!!!!

nu måste jag åka kollade precis klockan! Ska hämta på dagis kl. 12 och jag har 1 mil att köra, så bye bye!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3