BF Juli-07 Nr3
Medelålders skrev 2007-03-11 09:10:00 följande:
Hej alla mammor och magar!Det är nu snart en vecka sen jag var härinne....och HERREGUD vad ni skriver, orkar inte uppdatera mig just nu men hoppas att ni har det bra alla.Själv är jag i v 20+3 idag och börjar känna av fogar och bäcken rejält tyvärr. Men jag visste ju att det skulle komma-har ju vart lika alla andra gånger oxå.I går var vi till Barnens hus och köpte bilstol till lillskruttan, en AKTA GRACO autobaby II med bas. De har erbjudande nu så den kostade bara 989:- (tror jag det va) mot 1489:- annars. Det är ju 500:- i rabatt och det är ju alltid skönt att kunna spara ngn krona! Stolen är i grått och rött och verkar väldigt praktisk! Hoppas vi blir nöjda.Så nu har vi klarat av alla de lite dyrare inköpen....det känns skönt. Bara lite smått kvar, lite små filtar, några bodys, blöjor, flaskor och sånt kvar!Ha en skön söndag tjejer...nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp kaffe och kolla nyhetsmorgon söndag!/KramMamma till fyra grabbar....& en liten tjej i juli!!!Vi köpte en likadan Akta Graco igår. Jag var och tittade på dem efter jobbet i fredagas men eftersom de hade såååå många så tyckte jag att jag kunde vänta med att köpa till på lördagen så kunde mannen min också få se den. Tror du inte att alla UTOM EN var puts väck!!!
Det var en familj som kom en sekund efter oss som också hade velat ha en men vi tog sista lådan. Jisses vilken tur alltså. Men sen vet man ju inte om de kanske får in fler allt eftersom eller hade fler på lagret... fast då tycker jag ju att de borde plocka fram dem.