• Tania

BF Juli-07 Nr3

myran78 skrev 2007-02-28 20:23:18 följande:
    Å ni kan inte skriva om en massa godis, jag vill också ha. Åt precis en glasbåt men inte räckte det för att stilla mitt godisbehov.
    Åh fy tusan va gott med glassbåtar... jag skulle utan tvekan byta ut allt mitt godis mot en båt
  • Tania

Alltså... om jag ska hinna köpa glass från Hemglassbilen så måste jag gå tidigare från jobbet. Hur kan de komma en torsdag 16.10??

Vilka är hemma då?

Jag får helt enkelt vänta tills jag är mammaledig om jag ska få köpa glassbilsglass.

• Tania
    GosKina skrev 2007-02-28 23:19:12 följande:
    Hej svejs,En evighet sen jag skrev nu...Idag var vi äntligen på UL och fick se en livlig krabat där inne. Jag som inte känt av nånting... Men moderkakan ligger visst i framvägg o då kan det ju dröja längre innan man känner av bebisen.Det kändes fint att allt verkade vara ok iaf. Nu ska det bokas tid hos BM, har inte träffat henne än denna gången, då hon inte hade tid för oss när vi skrev in oss.Och snart blir vår dotter 1 år, spännande! Vi har inte börjat planera ännu för kalas, men snart måste vi väl sätta igång.Jag berättade för min chef idag iaf, o han var inte så förvånad
    Jag har också moderkakan fram och känner väldigt sällan något. Det jag känner är nog när akrobaten gör volter för då känns det som att hela magen vänder sig ut och in

Jag har bara känt utanpå en gång och längtar tills min son får känna han med.

Nä nu är det dags att åka till dagis och jobb... ha det!!
  • Tania
    Hallonfot: Ischias!!!! har det själv till och från.

Veronika 78: Klart du får vara kvar här... man vet ju aldrig... h*n kan ju komma tidigare!

LindaoJohan: HAHAHA f*n va skönt det måste ha varit och skicka messen till henne. COOL!

Sen ang. namn så har vi Tilde om det blir en tjej och om det blir en kille har jag fortfarande svårt men nu har vi Måns på tapeten.
  • Tania
    Hallonfot skrev 2007-03-01 17:53:52 följande:
    tbmh: Är det något speciellt man ska tänka på då om det nu är ischias? Jag ska inte till BM förrän om 4 veckor.Jag har också tecknat den där gratis Vänta-barn-försäkringen. Hoppas jag inte kommer behöva den.
    Egentligen är det Falsk Ischias som man ibland får av tex felbelastning, vid graviditet eller om man har fel skor till och med.

Jag ska leta upp länken jag hittade förut när jag sökte info om det.....
  • Tania

Hallonfot: Det behöver inte stråla ända ner i benet. Jag har falsk ischias även när jag inte är gravid och då kan det ibland kännas som att en kniv huggs rakt in i skinkan och benet viker sig. Ibland går det över på en gång och ibland kan det ta flera minuter innan jag kan stödja på benet igen.

• Tania
    Hallonfot: Ja går det inte över på en gång så ska du absolut ringa. Mina attacker går ju över inom någon minut så jag har inte brytt mig så mycket om det.
  • Tania

God morgon brudar!!

Jag fick mig en rejäl chock i morse när jag ställde mig på vågen. Jag har nog inte vägt mig på kanske två veckor.. kanske mindre...

Jag har nu INTE bara gått upp 2kg utan SEX KILO!!!!!!

Inte för att det känns nåt speciellt och att magen blivit bara liiite större och inte tycker jag att jag gått upp på andra ställen heller... hehe...

• Tania

Nu behöver jag er hjälp!

Jag kom ju på att jag har varit tillsammans med min älskling i 10 ÅR på torsdag!!!!

Vad kan jag ge honom??? (som tack för att han stått ut   )

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3