Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Wihoo!!!!
    Tyckte att lilla fröken i magen bökade extremt mycket inatt... och hoppades att hon skulle vända på sig, då hon, ganska länge, har legat o sparkat rakt ner så det har kännts som att en fot ska komma ut ur underlivet *obehagligt*
    Men jag hade nog rätt verkar det som - för nu sparkar hon mig mer i sidan! Betydligt bekvämare! Så hon har nog vänt sig!!! Hoppas att hon inte vänder tillbaka!

Imorgon är det dags för 3D/4D-UL!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Beckah: Klart att du får följa med! Ses i Köpenhamn kl 14 imorgon då?

Teen: Jag hade gärna hängt på.. men det är lite långt till Stockholm för min del... bor i Helsingborg!
    Men jag jagar själv lunch-sällskap just nu, men kommer inte på någon!

Nathalie: Nä, det är inte skadligt för bebisen, men det kan bli väldigt varmt för bebisen... oavsett om man solar ute eller i solarie. Plus att det blir väldigt ljust, så att lägga en handduk över om man tvunget måste sola är ju att rekomendera!
  • Mjukis82
    Nathalie009 skrev 2007-03-29 16:17:11 följande:
    Fasen vad alla här ska ha pojkar. :)Då får jag väll en liten tjej till då:D med största sannolikhet.. någon msåte ju få det med haha=D
    Jag väntar inte pojke... har en tös i min mage!
  • Mjukis82
    Halvblod: Va fräscht huset var! Priset är ju helt ok också med tanke på att allting är så fint! Som du själv säger så är det ju inte ett så attraktivt område, men jag tror det håller på att bli bättre!
  • Mjukis82
    Halvblod: Kan ju tillägga att vo också bor i ett parhus (bostadsrätt), som är exakt lika stort, men inte lika nyrenoverat... vi gav 900 000 för det! Men så är det i Ramlösa...
    Jag tror absolut att det kan vara läge att köpa på Björka nu, med tanke på allt som är på G!
  • Mjukis82

Hjärtljuden har stämt för oss båda gångerna... Isabelle låg alltid runt 150 och denna tjejen ligger oftast runt 160

• Mjukis82
    tbmh: Wow! Vilken skillnad!  Känns det bra!
    Kikade på er kise också... den är superlik vår!
  • Mjukis82
    Nu åker vi!
    Håll tummarna för oss!
  • Mjukis82

Så ledsen att höra att att himlen har berikats med ännu en ängel! Vet allt för väl hur hemskt det är!

• Mjukis82

Igår var vi som sagt på 3D/4D-UL... och jag kan bara säga WOW! Vilken upplevelse! Sååå häftigt!
    Fick massor av bilder och en film med oss hem på vår lill-sessa, som förövrigt är väldigt söt och väldigt lik sin storasyster! (Sambon ska bara äta frukost så ska han scanna in lite bilder så att ni kan få se!)

Efter UL gick vi på Ströget i Köpenhamn (lååångt gatustråk för er som inte vet)... och det kan jag säga att jag får sota för idag - ajaj mina fogar! Men det var det värt!

Till er som funderar på att göra ett sånt här UL, kan jag verkligen säga att det är värt vart enda öre!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3