Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Zelda: Gillar egentligen inte att säga om jag tycker negativt... men i detta fallet bad du ju om det! Men sen är det säkert, som med så mycket annat, att man vänjer sig! Bekanta till oss döpte sin son till Moltas, och i början tyckte jag att det var fruktansvärt, men nu tycker jag att det är jättegulligt!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Tittar bara in en snabbis... har väääärldens migränanfall och mår skit! Gråter

Beckah: Jag tror nog att det är som du har mätt lite fel fast det är nog ingen omöjlighet att ha så stort SF-mått. Du får kolla när du är hos BM!

sol: Jag har tagit bort några leverfläckar och dom har alltid skurit bort dom, under lokalbedövning såklart... och sen har jag fått sy.
  • Mjukis82
    L2K: Grattis! Va kul med en tös denna gången!
  • Mjukis82
    LindaoJohan: Jag har ju tyvärr ingen erfarenhet men det där tycker jag låter som självplågeri faktiskt!
  • Mjukis82
    Linda: Hehe... ja, av två onda ting så lät det definitivt bättre med en tvättsvamp!

Pluttan i magen är helt vild ikväll bökar rundor som bara den och har tydligen återigen vänt sig så att hon sparkar rakt ner! Känns som att en fot ska komma ur underlivet! Skönare kan man ju ha kan jag säga!
  • Mjukis82
    Jessa: Jag har en sån... har den på mig varje dag! Vet ju dock inte om det funkar, men det känns fint iallafall!
  • Mjukis82
    Ankiz: Va söt han är! Grattis! Visst var det en häftig upplevelse?!

Halvblod: Ja, där ligger jag ju iallafall i lä! Skönt o höra att man inte är ensam!
  • Mjukis82

Börjar bli lite nojjig här!
    Har precis som lite molande mensvärk, precis som jag hade innan förlossningen satte igång med Isabelle!
    Ska äta lite frukost och ta en dusch o se om det försvinner, annars får jag nog ringa in så att dom får kolla så att det inte är ngt på G.
    Fan, jag skrämmer alltid upp mig själv mer än nödvändigt också, men jag är rädd! Gråter

• Mjukis82

Tack för ert peppande tjejer!

Nu har jag duschat och vilat lite... och det har avtagit, SKÖNT!
    KOmmer det igen ringer jag nog min BM iallafall!

Nu ska jag iväg! Ha en bra dag, och tack för att ni finns!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3