Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

BF Juli-07 Nr3

Halvblod skrev 2007-05-19 11:47:23 följande:
    Min plan:Jag ska se till att verkligen gå ifrån datorn snart, äta en macka, ta ner hunden på gräset, gå ner till stan och köpa "9½månad" till mig och "Uppdrag: Pappa" till sambon...kanske något gulligt plagg till bebis...hehehe. Sen blir det till att handla lite mat, gå hem och städa lite i sovrummet, fixa maten...och sen krypa ner i sängen med mat och vars en bok.Min verklighet:Förmodligen blir dagen helt annorlunda...men jag börjar med att göra allt fram till att handla mat så får vi se hur det blir...hehehe
    Känner igen mig...
    skriver alltid lappar om vad man ska göra.

egentligen så borde allt bli gjort bara man stänger av den förbaskade datorn!
    Viktor börjar reagera på mitt FL-sittande oxå. Han brukar fråga vad som hänt i tråden, dagens ämne osv...
    *asg*

Nu ska jag dra mig ur (dock inte logga ur haha) hänga tvätt o sen hämta karl'n!

"ses" senare girlies!!
  • Donna69

Tillhör jag en av dom få som har en "vettig" karl?? (ursäkta uttrycket)

Min gubbe blir mer irriterad på mig om jag gör för mycket hemma, han vill hellre att jag ska vila mycket o låta honom sköta det jag inte orkar med.
    Det räcker med att  jag dammsuger huset så är han på mig; "sen har du inte gjort mer va? Vad tänker du fixa sen? Vilar du ordentligt? Dammsugit, vad duktig du e', då kan du ju vila resten av dan nu...."
    Är inte maten klar när han kommer hem så fixar han det själv. Med glädje...

Igår va jag godis sugen så han pep iväg o handla smått o ballerina-kex (min last) för 100:-!!!

Ja, jag är lyckligt lottad. Förlåt om jag verkar skrytig, men jag ville bara berätta min "sits" såsom alla andra berättar sin....

• Donna69
    God morgon Babes!!!

**Here comes some sunshine**

Va inne hos grannen igår o spela tärning. Jag gav up  vid 01:30 o gick in o la mig. När jag vaknade för "natta-kissen" ser jag gubben ligga jämte mig som en strandad val, ja han såg faktiskt ut så. Alla kläder på sig, glasögon o smycken *asg*

Hade jag bara fattat hur man får bort blixten på kameran hade jag tagit kort.
    hahahahaha....sååååå söt!!

Idag så skulle vi till bror runt 14. Jo tjena, då har väl Viktor vänt sig o släppt sin första morgon-fanfar *asg*

Även denna morgon är fylld med kärlek här på gränsgatan. Iom att Viktor nog inte skulle uppskatta frulle på sängen (vilket han alltid får på helgerna) så kanske nån av er vill ha?
    Känner för o skämma bort....=)
    Cupid

En  till er som har det jobbigt

• Donna69

Apropå (stav?) karlarna....

Jag vill göra nåt fint för Viktor.

Tycker så synd om honom för all skit han egentligen får ta o han sitter bara snällt o tar't! Allt han får göra hemma som jag inte orkar med.
    Jobbar mer än heltid + extra för att vi ska få ihop lite mer pengar.
    Lyssna på mitt gnäll i flera timmar per dag, just för att han hellre vill att jag beklagar mig till honom än till nån annan så han får veta vad "vi" går igenom.

Nån som har nåt förslag?
    En dunder-kabrak-hardcore *asg* i sänghalmen är ju helt uteslutet...tyvärr.
    Tvätta bilen? Hahahahahaha

Go midda'???
    Förslag på mat iså fall?
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2007-05-20 11:12:00 följande:
    humm, skulle inte ja städa?? ja tror mig har fastnat framför datorn igen..hehe..ne in i sovrummet å sortera skiten som låg i klk förut kanske...
    haha, sååå lätt hänt att man fastnar här!!

Borde nästan strypa den som uppfann datorn samt familjeliv. Jag är även slav hos blip.se *suck*
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2007-05-20 11:28:02 följande:
    haha samma här fast ja har fastnat på king.com nu...jaha börjar smått i sovrummet, fan jag pallar inte göra nånting. helt anfådd....
    fast det är väl nästan samma sak? Det är midas-spelen där va? Love it!!!!!!! =)

vill oxå ha glass...
  • Donna69
    Prinsessan Zelda skrev 2007-05-20 13:39:30 följande:
    Donna69 - kikade lite i ditt gelleri. Superfin bröllopsbukett du hade. Jag älskar blått
    tack så mkt!! Det va så inne med kallor (anti) eller röda rosor eller vildblomster. VILL INTE!!! Älskar blått, så därför blev det så. Farligt dyrt vart det inte heller!
    Min bukett + 3 st "blomtser-i-kostymen" + 4 st tärnbuketter kostade ca 2000:-

Det kallar jag kärlek! =)
  • Donna69

Bara jag vaken??

Är alldeles för varmt i sovrummet + att jag hatar att "dela säng" med 400000000 myggor!! *lätt irriterad*

Så det blir blip tills jag inte kan sitta kvar på stolen *fniss* 

• Donna69

hrm...duktig du Becka. Borde oxå försöka sova kanske...

hoppas att det är bättre med dig! Har tänkt på dig men inte orkat läsa igenom alla sidor varje dag...

Iom att man kan köpa städhjälp, prostituerade, trädgårdsmästare osv finns det inga myggdödare???? vore klart värt alla pengar i världen *asg*

• Donna69

Älskar dina inlägg Becka, så ärliga, humoristiska, öppna, igenkännande....

Blåval *asg*

Jobbigt o inte kunna somna! Hoppas du hittar dygnsrytmen så småningom!

Nu ser det antagligen ut som att jag opererat in en stolsits in da big ass...*asg*
    Har fett med "knottror" efter dynan....Ni fattar vad jag menar va??? *kiknar*

Som sagt, dags för bädden....
    Pillow

Najti najti babes!!!!

• Donna69
       God morgon babes!!!

Nyduschad donna mä kaffe i han'.... kan det bli bättre! *fniss*

Fick en liten "chock-attack" för en stund sen. Satt o läste på aftonbladet.se o fick syn på branden i Falun. Oh my....!! Vi har släktingar på samma gata o huset som det brinner i är identiskt med det som de bor i. 2 döda o 12 skadade än så länge.

*paaanik*
    Nervous

rusar in, gråter, väcker gubben o ber honom ringa....
    Dom hade inte hört om branden än...pinsamt.
    Hade ju inte en tanke på att området där är ganska stort o alla hus ser likadana ut....
    Embarrassed

Synd o höra alla som sover dåligt!!!

• Donna69
    zandrisen skrev 2007-05-21 08:55:21 följande:
    Donna, har precis avslutat samtal med anhörigjouren för att kolla vilken adress det var frågan om, då syrran bor i ett identiskt hus. Hade bra med panik jag med då hon inte svarade på mobilen, men det var en annan adress, TACK GUD... Sitter här med tårarna rinnandes jag med. Fruktansvärt, falun är en liten stad, och oron över de som drabbats kommer nog inte att ge sig i första taget.
    vad var det för nr???

våra släktingar bor på 225.....

Skönt o höra att hon är ok!!!
  • Donna69
    zandrisen skrev 2007-05-21 09:04:18 följande:
    Herrhagsvägen 55-
    tack så mkt!!

nu blir det frulle!!! C ya'!
  • Donna69
     Vikt??

Urk. Jag har alltid varit knubbig o kommer nog alltid va det. Gick ner som attans i vikt en sommar o då va kroppen inte ens snygg! Tror jag är menad till o va en "tjockis". Haha. Maken älskar't (som han säger iaf!)

Nu ska jag på den 3:e föräldragruppens träff... Ska se nån förlossningsfilm o prata bedövningar osv...

Becka; du är galet vacker!!!!!!!! Sagt det förut o säger det igen....

Kisses

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3