• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Ja det är skönt att vi fått pratat ut lite iaf.. Det känns som han räddade mig från att hoppa från en klippa, så därför är jag tacksam att han "räddade" mig från att lämna allt som vi har. Nu skall jag ge oss en chans.. och jag tror på hans ord om att allt kommer att bli bättre. Tack för att jag fått rensa luften här inne och att ni lyssnat!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-03-20 12:09:52 följande:
    Mjukis82 - lite hårtussar kan du väl bjuda på, så länge dom inte hamnar i pannkisarna. Vickyb - Vad skönt att det verkar ordna upp sig! Och klart du får rensa luften här!!! Nån som har nåt smaskigt middagsförslag som inte består av korv eller köttbullar/köttfärs? Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    stekt fläsk med löksås och potatis!
  • Vickyb
    Vickyb skrev 2007-03-20 12:11:12 följande:
    L2K skrev 2007-03-20 12:09:52 följande: Mjukis82 - lite hårtussar kan du väl bjuda på, så länge dom inte hamnar i pannkisarna. Vickyb - Vad skönt att det verkar ordna upp sig! Och klart du får rensa luften här!!! Nån som har nåt smaskigt middagsförslag som inte består av korv eller köttbullar/köttfärs? Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723stekt fläsk med löksås och potatis! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Panerad kotlett med sås och potats och kokta grönsaker är gott.. och enkelt att laga!
  • Vickyb
    Calylite skrev 2007-03-20 12:25:07 följande:
    äntligen tillbaka efter att internet varit nere. Men jag ska erkänna det avr skönt utan data, man fick mycket gjort och man kände sig helt "fri" på nått sätt. Det var 6 år sen jag drack oboy, tycker(te) itne ens det avr gott,men så fick jag för mig att göra de nu igen eftersom all mjölk även den mest färska smakar mögel (spelar ingen roll om den till och med kommer direkt från kon, den smakar mögel ändå) så om två äckliga saker slås ihop kanske de blir gott, och jag gissade rätt, nu kan jag inte vara utan oboy utan blir 2-3 glas om dagen Go och ENKEL mat gjorde vi var kokossås med kykling och pasta till, såå gott och tog bara 25-30 min att tillaga. Jag är tien så förtjust i kokos men detta var mer än bara okej
    Åh det lät gott. Har du något recept på det?
  • Vickyb
    zandrisen skrev 2007-03-20 12:33:51 följande:
    Vickyb, skööönt att ni rett ut det!
    Ja det känns faktiskt bra! Nu hoppas jag lyckoruset håller i sig så man tar sig förbi det första hindret. Vi måste ändra på oss båda två.
  • Vickyb

Jag vet inte vad det blir för mat ikväll.. Blir nog något färdigköpt.. kanske kina mat eller pizza Vi skall ut och beställa vagnen idag..,

Vad tycker ni om röd vagn till en pojke!? Det går väl?
    Tycker egentligen inte att det spelar någon större roll.. men jag vill bara hör vad ni tycker!!

Funderar på att beställa en röd vagn idag, men är lite osäker.. Har ju inte sätt årets färger.. det är grön och brun. Brunt är ju hur snygg som hellst och jag är kanske lite rädd att jag tröttnar på den röda.

• Vickyb

Ja vi har bestämt oss för en röd.. men tänk om jag ångrar mig

• Vickyb
    Beckah82 skrev 2007-03-20 13:26:41 följande:
    Vickyb skrev 2007-03-20 13:06:41 följande: Vad tycker ni om röd vagn till en pojke!? Det går väl? Tycker egentligen inte att det spelar någon större roll.. men jag vill bara hör vad ni tycker!! Funderar på att beställa en röd vagn idag, men är lite osäker.. Har ju inte sätt årets färger.. det är grön och brun. Brunt är ju hur snygg som hellst och jag är kanske lite rädd att jag tröttnar på den röda. Det blir toppen! Röda vagnar är jättefina! Jag tror inte att man tröttnar mer på rött än någon annan färg och till en pojke funkar det utmärkt! ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    Okey.. Det får bli en röd.. sen kan man piffa till den med lite blått eller svart. Tack för hjälpen!
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-03-20 13:08:21 följande:
    Vickyb- jag skulle ha tagit en röd vagn oavsett om det är en tjej eller kille!!! Du får väl ha mycket mörka filtar å en bilmobil i den. Här blir det en blå vagn även om det blir en tjej! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Ja precis.. man får piffa till den med färg efter barnet kön sedan!
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-03-20 13:31:54 följande:
    Vickyb - vi har en fin blå vagn med blåa pingviner som har passat otroligt bra till killarna men jag kan tänka mig att det bara behövs en rosa filt och nån söt liten rosa nalle eller så för att göra den flickig.Måste ju vara likadant med en röd vagn för en kille. Nånting grabbigt på suffletten och en mörkare filt. Sen klär man ju dom oftast efter kön när dom är så små med ju.... Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Precis. Skall åka och beställa den idag.. Kan ju alltid hoppas på att den finns inne. Vill ha hem den idag.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3