Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

om två veckor ska ja iväg och disskutera kejsarsnitt med. BM såg lite vilsen ut när ja sa ja ville ha de för ja var livrädd för vad som händer Efter och inte Under
    Känns inte som min tarm kommer palla trycket och ja vill inte ta reda på vad som händer då heller precis om ja har rätt.
    Känns sååå skönt att iallafall börja snacka om de, slipper man ranta runt som katten kring het gröt.

+10 kg nu här, mer saker man går och nojjar sig över. Tog år att få den kroppen ja ville ha och känns som man ska börja från noll igen, men försöker tvinga en att tänka att kunde man de en gång så kan man det igen. Men då kommer en liten djävul på axeln och säger "ja men då var du yngre och kroppen lätatre formbar med"
    Djävulen = fd vän Mer anledning att bevisa motsattsen visseligen

• Calylite

L2K
    Ja går inte efter BMI, då skulle min normalvikt vara underviktig enligt den, men eftersom ja har mycket fettlager så ser ja större ut än vad ja är så den blir helt fel
    Nu visar den normalviktig och jag är gigantisk

normala fall väger ja 54-55 på 170 lång och då gissar folk att ja väger runt 60
    nu väger ja 65 och ser ut att väga iallfall, ja runt det med :-P

• Calylite

solstraalen
    Nä tråkigt att höra, ingen som kan va barnvakt sista sek?

Madelene87
    Ja huvudsaken att ni får se honom ju
    vad kostar det för er?

• Calylite

haha ptja rider man så blir de lite extra lagringar här och där på rätt ställe som får det att se annolunda ut tydligen

Ja man får sig en utmaning iallfall om inte annat efter en grav

mrsbygg skrev 2007-04-16 14:41:45 följande:
    du är juh super smal juh!!! jag räknar min vikt på bmi. och jag är 162. så jag ska ner till 55 då är jag smaaal....vägde 55 när ja träffa jonas då hade ja fin kropp!!
  • Calylite

mammab
    just ja csi, tack för påminnelsen
    Samma här, den 17 Maj om ja inte minns fel, men då bara snacka å inga lyssna, klämma och göra en blå

Madelene87
    haha jo jag vart förvånad den gick att få in så mycket
    Men de var itne poppulärt hos den inneboende dock, fick mig en rejäl spark som straff

Skönt han visade sig för dig, man börjar bli nojjig då de ligger still för länge.

• Calylite

Jag o sambon disskutrerade foglossning idag. Hehe vi har nämligen samma "problem" när de kommer till smärta, ju mer ont de gör ju mer ger man sig fan på att man ska göra normala saker ändå.
    Om jag nu får foglossning så kommer inte min BM bli glad har ja en känsla av då ja kommer i ren envishets trots göra de ja brukar hur ont de än gör.
    Fått skäll en gång av läkaren att ja inte tar de lugnt vid smärta och ringer in och hojtar om det
    Men lär bli svårt med när man ahr en unghund som behöver tränas och aktiveras att ta de lugnt så kanske lika bra denna gång.

• Calylite
    madeleine78 skrev 2007-04-16 22:42:54 följande:
    halloj tjejor... Det var typ 100 år sen jag skrev någe här.. men är inne och läser var dag nästan ialf. Mitt mått i v 27 var bara 23..
    jag har med 23 i mått nu i v.27 men de var inom kurvan sa hon, trodde ja skulle ha mindre med tanke på den lilla magen
  • Calylite

jo jag tycker ju det med, har en känsla av att denne är en liten fetknopp så inget man oroar sig för som måttet

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3