Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

teenpregnancy skrev 2007-03-10 11:49:28 följande:
    mammab, jag lider med dig- marcus släkt är inte heller sådär skitschyssta mot oss, falska människor. Tur att du fick tag på en bil i alla fall :)Kunde inte hjälpa att skratta åt ditt inlägg ursäkta, tycker bara det lät så kul med att låta styvmamman köpa en bil åt er :D Känner faktiskt också för att säga det till svärmodern min.Har så mycket att klaga på när det gäller hans släkt, tyvärr får det vara.
    ja men va fan!! kläcker ur sig "jaha, men dom får la komma när dom har tid då"
    vadå har tid?? vi har la all tid i världen men d är inte det enklaste att fixa bil i sista sek när allt redan var fixat men sket sig!!

jag har tjaffsat så mycket me den där tanten så ja...nej finns ingen som helst respekt där inte!! hatar människan..kläcker ur sig så fina kommentarer jämt så man har lust å dänga ner henne..urk..

nej usch, en endaste liten kommentar från henne idag å hon ska fan få höra.
    nu är ja gravid och så nu är min stubin obefintlig!! har rätt kort annars...men nu..ja..ska bli kul å åka dit...
  • mrsbygg
    BeccaS skrev 2007-03-10 11:58:05 följande:
    mammab:Ush det låter inge skoj, har hon alltid varit sådär? Och hon verkar ju inte direkt smart om hon tror att allt handlar om tid när hon vet att ni inte har nån bil =/Haha precis, nu när man är gravid vågar man mkt som man aldrig har vågat förrut
    jupp alltid! fått höra en hel del taskiga grejjer genom åren..men tro mig jag har rytit till förut d ska gudarna veta!! men nu kommer det bli så mycker värre hehe...

inte så man inte vågar va ska hon göra? bannlysa mig från deras hem? inte mig emot..behöver vi inte bry oss om å låna bil jämt haha..
  • mrsbygg

haha pengar..jadu. dom där är dom snålaste människorna ja känner..
    men ja bryr mig vill inte ha deras pengar..

vill bara att dom nångång ska lära sig va respekt är...

• mrsbygg

det kryper jämt i mina knän!! as drygt..eller så fort dom blir d minsta kalla så börjar det krypa! jätte obehagligt...

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-03-11 11:21:11 följande:
    Jag var precis ute på altanen och städade. Det var fortfarande lite kallt men man känner att det går åt rätt håll. Snart är det dags för en utflykt till Ford och Volvo för att kolla ny bil. Det är ju söndag idag så då är det bara se men inte köpa. De har inga säljare på söndagarna utan bara hallvärdar som visar bilarna. Får se om vi fastnar för någon... kanske orkar vi med en provkörning. Hoppas bara att öppettiderna på deras hemsida stämmer så man inte kommer dit och så är det stängt. 
    vill oxå köpa bil!..

ohh yes våren är på väg! äntligen...och snart sommar..och bäbisar!! jippi!!!

min kompis fick en tös inatt/imorse...så avis..hon hade gått över 9 dagar stackan..
  • mrsbygg

blää...varför mår ja illa på mornarna fortfarande för?

var sååå nära å  i morse..

kul, alla tror ja väntar en pojk, när ja visa ul bilderna för svärmor så hade hon sagt till sambons syrra senare.."egentligen ska man inte säga såhär men, jag är 90% säker att elinor väntar en pojke"
    haha...

ja ni, skulle va bra roligt om d kom ut en tjej när alla är så säkra på att d är en pojke

Idag ska ja fixa dotterns rum, jonas städa å rensa alla leksaker igår så nu kan jag fixa fint

• mrsbygg

suck, sitter å bollar pojknamn me jonas..

men vi kommer inte på nått vi hade ett spikat, men börjat tröttnat på det så tråkigt...

så nu står det helt still..

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-03-12 08:58:49 följande:
    mamma b haha jaf örstår vad du menar när jag vätnade evelina trodde alla att d var en kille vkelrigen alla min mamma var helt säker på det när hon såg UL bilderna så alla vart såå paffa när d va en tjej hehe.. rätt kul
    hehe när vi vänta saga så var ja bombsäker på en kille men alla andre trode tjej så tji fick jag

men d visar sig, har statestiken emot mig. men nån ska väll spräcka den oxå
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3