Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

hua...proppmätt..super god mat å massa godis!

tror ja ska lägga mig och sova snart, ska upp å tvätta vid 10 imorrn!!....

suck, saknar min saga nu. räcker med bara ett par timmar sen är man alldeles utvilad.
    nu vill ja bara få hem henne!! *sakna* men hon kommer imorrn nångång!!

natti natti brudar..

• mrsbygg

fyy fan va trött jag....gick upp 9 och fixa iordning tvätten så nu håller man på tvättar..
    har städat lite oxå!!

saknar saga!! nu får hon ta å komma hem..Farmor skulle klippa henne oxå (första klippningen) så får se hur det blev..
    enda kraven vi had evar inte värre hockyfrilla än va hon redan har å inte pojkfrisyr! blir inte så mycket att välja på när hon inte har så mycket hår hehe..mammas flintis!

men det blir nog bara toppat skulle ja tro! om hon ens våga klippa henne hehe...

nehe jaha...ska man göra nu då?

• mrsbygg
    Halvblod skrev 2007-03-04 10:31:01 följande:
    mammab: oj, du litar verkligen på din svärmor...det skulle jag ALDRIG göra. Hehehe...är jag fjantig nu eller är det du som har väldigt stort förtroende för din svärmors smak!?
    älskar min svärmor!! hon är underbar så litar på henne fullt ut..
    hon är även utbildad frisör i botten så jag är inte speciellt skraj..
    håret växer juh ut hehe..

sen är hon inte speciellt gammal eller "omodern" som andra kan vara!
  • mrsbygg

suck..vill ha hem min saga...
    vi ringde hennes farmor, då hade hon åkt på magsjuka igår kväll så hon kunde nte skjutsa hem saga nu för hon mådde tydligen dåligt!

så nu väntar vi på att sagas fasters sambo ska vakna så han åker å hämtar henne..
    bara inte saga blir sjuk nu igen orkar inte me kräkor en gång till!!

usch, magen blir stenhård så fort ja anstränger mig lite, har precis dammsugit hela lägenheten och jag blev stenhård på en gång. sen så jävulskt ont i min rygg å fogar!!
    sambon sa åt mig å vila lite, men va fan hatar å bara gör en sak i taget önskar ja hade massor av armar så ja kunde göra allt på en gång

• mrsbygg
    Giafia skrev 2007-03-04 13:32:19 följande:
    När går man in i 3:e trimestern egentligen?Nu var det min tur att drabbas av förkyllning. Har hostat så jag tror att lungarna skall följa med:(
    v.25 är tredje!!
  • mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-04 14:22:31 följande:
    åh måste få klaga lite, igen...har nu städat å fixat å e bara halvklar... men smärtan i ryggen är för fan olidlig alltså!!! Börjar gråta här hemma för mig själv för det gör så ont! Hur länge ska man ha det så, hela graviditeten eller??? www.lindisen.bloggagratis.se
    samma här!! har massor kvar å göra men d går bara inte...såååå irriterande!!

hepp ingen kunde skjutsa hem saga så nu fick hennes farmor göra det själv..
    håller verkligen tummarna för att saga inte ska bli smittad, men det är hon väll redan säkert!! orakar inte mer spyor...
  • mrsbygg

fan...beställde tyg till sovrumemt som vi skulel göra gardniner av..
    lämna tyger till mamma som är jätte duktig på att sy.

hämta gardinerna nu..vi bor i lakadana lägenheter så hon visste va d skulle vara för mått och jag sa hur ja ville ha dom..
    mmm eller hur..kanalen upptill där stången ska sitta är för trång så blir skit fula väck upptill..sen är dom 10 cm för korta!!

tyget gick fan på 1200...får se om ja kan fixa det själv. bara så irriterad å förbannad..
    sen lucktar tyg helvetet rök oxå..hon röker nämligen..över känslig nu när man är gravid..

arg är jag iaf...

• mrsbygg

tbmh: jag rökte innan, men nu när man är gravid blir man juh överkänslig så jag känner den lukten på engång nu. gjorde jag aldrig förut!

guuuuuud va ja stör mig på gardinerna..går inte direkt å fixa heller måste köpa mer tyg då och d har ja inte råd med! BBAAAAHHHHH hatar för korta gardiner!!

• mrsbygg

Min farfar fick KOL..
    Och min Pappa fick KOL nu för några år sen! men han slutade direkt, började iof snusa ist. men iaf duktigt tycker ja!

men endå har ja svårt å sluta! men men..

• mrsbygg

Grattis jessa. vilken härlig födelsedag!!

Sambon fyller 30 i Aug ska försöka hitta på nå kul åt honom. Fast vi kommer juh ha en färsking hemma men det ska nog gå endå

precis ätit, jag äter konstant!! finns inget stopp fortfarande hungrig..

undrar hu rmycket ja gått upp egentligen är la några kilo kan ja tänka mig..
    får försöka hitta en våg å ställa mig på!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3