Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

mammab; jo fast har inte E leg =(
    Men men var nere på F kassan å slrev att ja ville ta ut från 21 maj 07-21 maj 08 så hoppas det räcker ås långt.
    Men annars borde dom väll höra av sej kanske

Föresten så får ja ingag pengar i maj utan d är juni =( ännu mer sugit

• Nathalie009

mammab; okej tack a då borde jag ha kryssat rätt då..

Föresten kommer du ihåg hur mkt detr var man fick i månaden när man inte jobbat å får 180 kr/ dag? Visst var d ca 4000?

• Nathalie009

mammab; föresten räjande du bara dina dafgar då eller får du killens dagar?
    240 dagar var sen kan man ju få av killen så måste vi göra iaf annars blir d för lite :S

• Nathalie009

mammab; hm mysko för jag fick ut 4300 i måanden med Evelina, och behövde bara betala tebax 300 på deklarationen sen..

Men en sak som e skumt ja minns att förra gången så skrev evelinas pappa under att han gav mej sina dagar men nått sånt fanns inte med på den här blanketten.. :S

• Nathalie009

ja precis ja kommer ta killens dagar med( utom dom där 60 dagarna som han itne får ge mej)

så då blire väll att man får 390 dagar då.. sen + lägstanivå

• Nathalie009

mammab; aa vi ska ha gemensam vårdnad såklart=)

Men tycker d e skumt att dom tog bort det där ifån blanketten vart ska killen nu skriva under att jag får hans dagar.. märkligt.

• Nathalie009

Men undra hur de kan komma dej att jag bara behövde betala tebax ca 300 på deklarationen förra gången då eftersom dom msåte ha dragit ca 20 % på F penningen då eftersdom ja alltid fick över 4 tusen i måanden me evelina :S

• Nathalie009

Föresten är d någon här som vet om man inte får deklarationen om man bara jobbat ca 2 vckor på hela förra året

Har ju inte fått min men kanske beror på att ja knappt gjorde nått :S

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3