Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

nää gud va mamma e seg. hon skulle ju komma så vi kunde åka te hammarbysjöstad å kolla på adidaslagret *Suck*

• Nathalie009

sådär hitta et par jättefina rosa adidas skor=) skönt så har man handlat det klart åt lilltjejjen! :)

• Nathalie009

haha ja vi bort också granne me pixxeria.. men har inte råd å slänga ut 50 spänn på en pizza faktikt.. :P SUCK.. vore såjävla gott.. typ en kebabpizza... eller en inbakad.. ååh

• Nathalie009

åååh mcdonalds.. ösnkar ja hade bott nära det.. har alltid haft d nära mej men inte nu när vi flyttat finns jättelångt bort. snyft.. haha

• Nathalie009

fast d bästa var när jag bodde granne med Vega baren fan va gott d va dom har ju allt.. kebab hamburgare .. ja allt man kan tänka sej utom pizza.. å öppet till 5 på natten varje dag.. mm

• Nathalie009

L2K : Har bott hela mitt liv i Haninge, lite utanför sthlm, men flyttade i jan till hallunda me killen ;) Känner mig en aaning OFF här borta men men :) dudå?

• Nathalie009

L2K haha jo ösmo e juen bit bort, bodde i Nynäshamn när ja va jättliten å har min mormor o släkt där så e där rätt ofta :P Lite off där med :P

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3