Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

BF Juli-07 Nr3

L2K skrev 2007-03-15 16:34:09 följande:
    Mjukis82 - Hmm... Hade kommit på nåt bra jag skulle svara men två monster kom och störde.  Gör ju inget om ni är väl igenkända när det väl är dags, kan nog bli en trygghet i det. Själv har jag samma BM som den kompis som har förlorat två barn i SIDS så hon kommer förstå om jag börjar noja. Och vad skönt att du inte hade gått upp mer! Sist jag passerade mvc smet jag in och vägde mig och då låg det fortfarande på minus. Nästa torsdag är det dags för besök så då får jag se hur det verkligen ligger till! Nathalie009 - Jag sitter väl en sväng här, umgås med vänner som är hemma och så blir det lite turer för att gå i affärer. Solstraalen - Jag tycker mössan va jättefin!!!! Går verkligen inte att missta henne för en tjej där inte!!!!Blir lite avis, va på HM idag för att shoppa av deras braiga mössor till ungarna men fanns inte en enda tunn på pojkavdelningen men på flick fanns det minsann! Däremot så hittade jag ett par svarta manchesterbyxor på mamma på HM som var nedsatta med 30% och sen hade dom 10% clubrabatt med så dom blev inte så dyra. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Åh trevligt å fynda
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v25
  • solstraalen
    Mjukis82 skrev 2007-03-15 16:40:20 följande:
    solstraalen: Var inne o kikade och tyckte inte alls det såg dumt ut med mössan! Såg även att du också har bilddagbok... kul! Så om du ser att ngn som heter Mjukisbitchen har varit inne så e det jag! Någon mer som har bilddagbok? Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Ska hålla ögona öppna
  • solstraalen
    SyrranH skrev 2007-03-15 19:08:13 följande:
    Usch, är lite orolig... Har igår o idag känt mindre ifrån bebben! I flera veckor har jag i princip varje gång jag lagt mig ner sett hur det buffar och sparkar i magen men nu är det inte alls lika mkt, mer små "skalv". Känner ni också olika från dag till dag? 1+1=3 den 29:e juni!!!
    Jo det är jätteolika här. Men känner av honom gör jag iaf varje dag.
  • solstraalen

Är det någon här som haft Emmaljungas duolift?
    För och nackdelar?

• solstraalen
    humlan1973 skrev 2007-03-16 07:24:24 följande:
    Har var det visst lite tungt att andas...Man ville bara saga att varen ar har, och det ar helt underbart I helgen ska jag och mannen shopa, ga pa bio, ut och ata och sova pa hotell! Vi har barnvakt!!! Och det ar forsta gangen
    Åh hoppas ni får en toppenhelg!!, de låter så iaf

Har du seperationsångest?

Saga är 15½månad nu och jag har fortfarande inte fixat å låta henne sova borta. Hehe
    Måste göra det snart så jag är "van" när förlossningen startar :)
  • solstraalen

Tjejer, nu behöver jag er hjälp.

Jag är på jakt efter en kofta/tröja eller liknande som man kan ha på sig då man har linne, som inte gör att ja ser större ut än vad jag faktist är.

Har ENORMA överarmar och lär inte visa mig ute i enbart i linne i sommar, så vill hitta någe som blir snyggt även då man e stooooor om magen och som inte ser dumt ut bara för att man har den uppknäppt.

Behöver iaf XL pga armarna :-/

• solstraalen

Blää idag har jag ont i magen

"jätte"ont, eller iaf rejält ont högst upp på toppen av livmodern. Känns som stark mensvärk ungefär och ömmar som f*n när man trycker på livmodern där.

Lite fundersam, har ju moderkakan högst upp i livmodern, inte borde de väl vara den som spökar?

Har iaf tagit panodil nu och är de kvar imorrn så ringer jag mvc.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
  • solstraalen

Alltaså tjejer, jag har för idag ett ENORMT problem och vi fasar för natten.

Hade som ja  skrev väldigt ont i magen imorse, idag då vi var till bauhaus märkte vi VARFÖR.

Plötsligt fick ja så mycke gaser som både kom ur baken och ur munnen och dom STINKER Låååååååååååååååååååååång väg helt jävla ruttet ägg, om inte värre.  Fick gå ut från bauhaus då jag höll på gå genom jorden av pinsamhet.

Det enda med ägg jag ätit var kaviar med ägg i igårmorse och då bara 2 smörgåsar.

Alltså detta är helt sjukt, efter en "gas" så stinker hela den våningen jag vart på nästan.

Vad 17 ska jag göra?!?!?!

Jag går inte utanför dörren föräns detta är borta och hur vi gör inatt, ja..jag får nog sova nere i v-rummet.

ALDRIG Vart med om sånt här förut.

• solstraalen

Men alltså tjejer, normalt sett e ja en "fiserska", men som sambon säger " de luktar helt j*kla ruttet, du e ju inte frisk"

Min mage känns helt upp och ned oxå.

"Ok" med vanliga "bajsfisar", men de funkar ju inte å skita heller..

Detta luktar värre än magsjukebajs, verkligen typ 100år gamla ägg. 

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3