BF Juli-07 Nr3

Är det någon här som haft Emmaljungas duolift?
För och nackdelar?
Tjejer, nu behöver jag er hjälp.
Jag är på jakt efter en kofta/tröja eller liknande som man kan ha på sig då man har linne, som inte gör att ja ser större ut än vad jag faktist är.
Har ENORMA överarmar och lär inte visa mig ute i enbart i linne i sommar, så vill hitta någe som blir snyggt även då man e stooooor om magen och som inte ser dumt ut bara för att man har den uppknäppt.
Behöver iaf XL pga armarna :-/
Stor kram till dig vickyb!!
Blää idag har jag ont i magen
"jätte"ont, eller iaf rejält ont högst upp på toppen av livmodern. Känns som stark mensvärk ungefär och ömmar som f*n när man trycker på livmodern där.
Lite fundersam, har ju moderkakan högst upp i livmodern, inte borde de väl vara den som spökar?
Har iaf tagit panodil nu och är de kvar imorrn så ringer jag mvc.
Alltaså tjejer, jag har för idag ett ENORMT problem och vi fasar för natten.
Hade som ja skrev väldigt ont i magen imorse, idag då vi var till bauhaus märkte vi VARFÖR.
Plötsligt fick ja så mycke gaser som både kom ur baken och ur munnen och dom STINKER Låååååååååååååååååååååång väg helt jävla ruttet ägg, om inte värre. Fick gå ut från bauhaus då jag höll på gå genom jorden av pinsamhet.
Det enda med ägg jag ätit var kaviar med ägg i igårmorse och då bara 2 smörgåsar.
Alltså detta är helt sjukt, efter en "gas" så stinker hela den våningen jag vart på nästan.
Vad 17 ska jag göra?!?!?!
Jag går inte utanför dörren föräns detta är borta och hur vi gör inatt, ja..jag får nog sova nere i v-rummet.
ALDRIG Vart med om sånt här förut.
Men alltså tjejer, normalt sett e ja en "fiserska", men som sambon säger " de luktar helt j*kla ruttet, du e ju inte frisk"
Min mage känns helt upp och ned oxå.
"Ok" med vanliga "bajsfisar", men de funkar ju inte å skita heller..
Detta luktar värre än magsjukebajs, verkligen typ 100år gamla ägg.