Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Lindisen: fy vad hemskt, vill inte ens tänka tanke på vad som hänt om inte vännerna kommit vid rätt tidpunkt.

Hoppas de tar mannen snabbt!

• annki72

Lindisen: Ja det kan man , det har jag haft till mina små, jätte smidigt och mäter snabbt.

• annki72

Måste ha lite hjälp, jag har fått papper fårn FK om fröäldrapenning för bebisen.

man ska fylla i när man ska börja plocka ut FP, men vad skriver man för datum då? jag vet ju inte när bebisen behagar komma??

ska jag skriva BF eller de 10 dagarna innan när HP gått ut?

Vad händer om man får för tidigt eller går över?

har ringt FK men fattade inte vad hon menade, hon sa att jag skulle avvakta till början av juni innan jag skickade in, men jag vet ju inte då heller när bebisen föds.

Minns inte att jag skisckat in papper innan födsel på mina andra barn.

Hoppas ni är klokare än mej och vet hur man gör

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72

Trollie: så då kan jag skita i pappret från FK om jag gör det via hemsidan?

• annki72

ok. tack för hjälpen

Hallonfot: nä det är ingen brådska men kan man få in dom innan och det funkar så är det ju bra, för FK är ju inte kända för att vara snabba precis

• annki72

här är man borta ett par timmar coh man har tusen sidor att läsa igenomRäcka ut tungan

Har varit i stan och shoppat lite, hittade en mamma blus och en amnings behå. ska på 50 års fest i helgen och vill ju vara lite fin

Idag när jag lämna lilleman på dagis så kom en fröken där fram och säger " shit vad snygg du är!!!" Gissa om man blev glad började nästa gråta hahahahaha
    Alla  andra bara säger "vad tjock du blivit"

hennes ord ska jag försöka komma ihåg när man känner som fulast

Beckah: Hoppas det går bra med Victor, kramar till er!!!

Har ju själv legat inne med min grabb som har diabetes då hans blodsocker steg alldeles för högt och han började spy, vi fick ligga inne i 2 dagar innan läkarna fick buckt på blodsockret.

ang. foppa tofflor finns en hel del att shoppa på tradera i tuffa färger till hyfsade priser.

• annki72

Godmorgon flickor!!

Igår kväll fick jag tillbaka mina grymma kramper i magen, trodde jag skulle behöva åka in men kämpade igenom dom och somnade och vaknade idag och det är bättre, har ont i magen idag men inte så mycket.

hade oxå konstiga flytningar igår som vatten, lätt gula aktigt och utan lukt, kan det vara fostervatten????

Hoppas att det går bra för zandrisen och beckah idag!!

• annki72

käner mej osynlig idag Gråter

• annki72
    hallonfot: ingen såg mitt inlägg coh min fråga

Vickyb: nej inte denna gång har jag pratat med BM, men hon vet om att jag haft kramper tidigare och hon sa att händer det igen bör jag åka in.

men tjurig som man är så ligger man hemma och kämpar, det är ju inte värkar jag har utan kramper.

Hur vet man om det är fostervatten som kommer eller bara flytningar? har inte varit med om detta innan??

Igentligen tar jag inte åt mej att ni "missat" mej, men som nån annan skrev så är det väl hormonerna som gör en känslig
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3