-
Åh! lYcka till!! Kramar!!zandrisen skrev 2007-05-09 21:35:20 följande:Jaha, då sticker vi till förlossningen IGEN. Håll tummarna igen. -
God morgon!
Idag har jag fullspäckat schema igen.. *suck* nu om en timme skall jag till dagis å hämta sonen för han ska "skolas in" på sin nya skola som han skall börja på i höst
De har vissa dagar då de ska hälsa på å vara med i klassen å se hur det går till i skolan. Sen är det dags för ett möte igen, å sen fort hem laga mat, göra läxor med de stora barnen å iväg till fotbollsmatch. Min dotter spelar idag
Så det blir ingen "lat dag" för mig idag
hehe men jag gillar det.. bara man slipper stressa!
Hoppas Zandrisen mår bra!
Vickyb: Jag har en period nu då jag bara kan INTE vara en dag utan negerbollar... ååh det är juh såå gott!! Å de godaste är juh såklart DELICATO!! Mmmmm måste nog nästan ha mig en sån nu! Men först frukost! Äggmacka m kaffe.
Kram på er!
-
Jaa visst är det gott!!! När vi var i Ullared så köpte jag en 10pack
Nu är det bara 4 kvar! *ler* mmm så gott!!!
-
Jag e oxå nyfiken på om det man stoppar i sig kan påverka bebins vikt å storlek!Vickyb skrev 2007-05-10 10:54:57 följande:ja det var jag som frågade om det där! Men fick inget svar..
Är det någon som vet??
-
Såg inte ditt svar..Sylt skrev 2007-05-10 11:08:03 följande:Barnets strl påverkas av vad vi stoppar i oss till viss del. De säger att mkt socker ger stora barn. Jag lever på socker o förra gången fick jag en bebis som vägde 2800..... , så det stämmer kanske inte alltid?
oj jag som bara levt på socker denna grav! *phuh* Tänk vilken jättebebi jag kan få då!!? *aaajjj*
-
Åh Grattis!! Längtar till den dan då killen friar till migveronicaq skrev 2007-05-10 15:30:58 följande:hej alla underbara!äsch vi kunde inte vänta med att sätta på oss ringarna.. så vi gick ner till ån o satte oss.. lite luriga kände vi nog oss.. så satt vi o pussades lite,tills killen sa rätt så generat med lurigt leende,- hihi ska vi sätta på ringarna nu?- jaa, svara jag med värsta smiletvittguld ringar från schalins.. jätte fina såklarttack för alla grattis
(ja om han nu gör det..
) Men allt känns sååå bra mellan oss nu så jag har väldigt goda förhoppningar
Har du bild på ringarna? Är såå nyfiken!
-
Skönt att det gick bra även denna gång!Kram!!zandrisen skrev 2007-05-10 16:37:58 följande:Hej alla!Tack för alla tummar, är hemma nu.Har legat med bricanyldropp och ctg-övervakning över natten (gud vad man sover dåligt med alla sladdar och hjärtklappning...!) och är kollad med vul och ul. Ctg visade sammandragningar mellan 100 och 120 var 4e till 5e minut, och sedan avtog dom så sakteliga. Vid 10 i morse kopplades droppet bort, och jag har fått bricanyltabletter (2,5 mg 4 ggr/dag) att ta i 4 dagar framöver. Vul visade att livmoderhalsen fortfarande är 4 cm lång, den har alltså inte påverkats märkbart av de värkar jag hade igår och inatt. Ul visade en busig grabb som inte ville ligga stilla alls, och allt såg jättefint ut med honom, även hjärtljuden vad bra hela natten. Träffade samma läkare som jag fått träffa de tidigare ggr jag varit inlagd, och han tyckte att jag svarat bra på behandling, plus att han litar på att jag ska komma in om jag får samma igen, så jag fick åka hem. Är dock strängt tillsagd att inte sy mera till barnrumet, då det var det enda jag kunde komma på att jag gjort utöver att vila... Man tror att det kan höra ihop med ryggen, att om jag får extra ont en längre period så kan kroppen sätta igång värkarbetet som en form av försvar. Förlossningsläkaren skulle således tala med mina andra läkare och se vad man kan göra utöver det som redan är gjort för att få mig mer smärtfri.Är trött och mosig, men lycklig över att slippa ligga inne.Än en gång tack för tummarna! -
Är det nått som har hänt henne?? Isf har jag nog missat det.. Det har väl vart sjukdomar från å till med hennes son de senaste dagarna.. inte med henne som jag fattat det som.. Eller har jag helt fel?
Såg att hon var inloggad här tidigare idag.. men har inte sett henne skriva nått..
-
ÅH!*viftar med händerna* Jag med!!!Vickyb skrev 2007-05-10 18:40:48 följande:En till som är glasstokig!!
En glass som inte går för hackor.. TIPPTOPP!
-
zandrisen skrev 2007-05-11 12:05:14 följande:Dog alla nu eller...?*tittar mig förvirrat omkring*
nä jag e här.. smygläser lite