BF Juli-07 Nr3
Läste en artikel från en länk om målarfärg. Dom hade visst frågat målare med 20 års erfarenhet i branschen. Dom kunde inte garantera något även om den var vattenbaserad.
Läste en artikel från en länk om målarfärg. Dom hade visst frågat målare med 20 års erfarenhet i branschen. Dom kunde inte garantera något även om den var vattenbaserad.
Vet inte hur det är med tapetklister. Men det är ju bara att fråga i affären. Det är ju en hel del kemikalier i det. Tror inte man skulle vistas i det omgjorda rummet på två veckor heller.
Men det beror väl på. Så farligt kan det väl inte vara. Man får helt enkelt bedömma själv hur man vill göra med allt.
Jag fick reda på för några veckor sen att jag väntar tjejer. Troligtvis enäggs med. Vi får göra någon tråd el något, så vi ser o kan räkna ut statistik om hur många killar o tjejer det kommer att födas.
Har börjat få svullna fötter. Har ni några tips på hur man kan undvika det eller iaf minska på svullnaden. Läste någonstans att man ska dricka mycket o promenera. För jag antar att det är vätska som samlar sig i fötterna.
Får ta o investera i ett par strumpor idag. Trodde jag skulle slippa.
Är det någon som vet hur långt tid det brukar ta från det att man lämnar in sjukskrivningspappren till fk till man får det beviljat o får första utbetalningen?
Är det någon som vet hur långt tid det brukar ta från det att man lämnar in sjukskrivningspappren till fk till man får det beviljat o får första utbetalningen?
Lägstanivån på fk ligger väl på 180kr/dag. Iaf när det gäller föräldrapenningen.
Jag hade sf på 28cm i v.25. men jag väntar ju tvillingar.
Jag mår inte illa av dom. Men dom smakar lite skumt i munnen.
Tror dom kostar 127,50
mammab: äter du alltid pommes?
Här är en till som är otroligt nere. Var på UL igår o fick reda på att skillnaden mellan lårben o övriga kroppen nu är 7-8 veckor. Lårbenen är alltså lika långa på tjejerna som på en bebis i v.20-21 o övriga kroppen är normal (v.29). Känns lagom roligt då läkaren trodde att det skulle hålla sig runt - 3-4 veckor.
Dessutom känner jag stor skuld till sambon som egentligen inte ville ha barn nu. Kommer alltid känna att jag har "förstört" hans liv.
Ska försöka tänka positivit. Tjejerna mår ju faktiskt bra där inne. Växer för övrigt som dom ska. Får tillräckligt med näring o blod genom navelsträngarna.
Är det någon som har hört något om hur det har gått för zandrisen?
Solstraalen...det är mjölbaggar du har fått. Jag fick plocka ur allt ur mina köksskåp, så dom kunde spruta medel i dom så inte djuren kommer tillbaka. Är tydligen väldigt lätt annars.