• Sylt

BF Juli-07 Nr3

Jag tror inte att mina blir mkt större *hoppas, hoppas*, de skall ju tillbaka i strl sen igen...... Fundersam

• Sylt
    LindaoJohan skrev 2007-03-02 18:41:50 följande:
    jag vill behålla min storlek jag har nu ju! äntligen bröst!!! www.lindisen.bloggagratis.se
    .... det fick inte jag förra gången, räknar inte med det denna gången heller - fast det hade varit kul Glad
  • Sylt

Jen --> Om man börjar på 70A så är det alltid kul med en lite hylla som omväxling Flört

Sd --> Har jag så fort jag rör mig fortare än en snigel....

Vikt --> Hrm.... har gått upp ÅTTA kilo hittills, jag som tänkte hålla det på "lagom" nivå..... Men det är precis som kroppen bara suger i sig/behåller allt jag äter. Ja, ja kan kanske vara bra att ha till amningen...

• Sylt

mammab --> Samma här, måste snart börja m maten..... tänker mest på godis.... och en tidning i soffan *gäsp*

• Sylt
    Sputtan skrev 2007-03-06 16:55:48 följande:
    Jag har precis anmält mig till en kurs av gravidyoga. Har inte riktigt förstått hur osmidiga jag ska klara av det men men. Är det någon annan som ska gå på gravidyoga eller som kanske har gått med tidigare graviditet?Är hemma från jobbet nu pga ont i svanken. Va till sjukgymnast idag å fick några stretch & styrkeövningar. Hoppas det blir lite bättre orkar inte ha det så här resten av tiden.Har även bestämmt att jag måste minska på mitt godis intag...Känns inte bra att avsluta frukosten med en chokladbit...iaf inte nu i efterhand.
    Jag provade gravidyoga förra grav. Inte ngt direkt för mig.... inte som träning iaf. När jag tränar vill jag att det skall kännas och vara lite fart. Hade lite svårt för att slappna av när man stressat dit, visste att det bara var en begränsad tid mm. Kan säkert vara toppen för de som gillar det lite lugnare tempot.
  • Sylt
    Mamasita skrev 2007-03-07 21:13:40 följande:
    L2K: Ville vara hemmafru med ettan men stötte på patrull!! Ville samla all ledighet med bra betalt till efter ett år.. så det är därför jag vet..Du jag kollade på bilderna - jag måste säga att jag verkligen inte vet men det ser ut som en pojke.. Man brukar säga skrockfullt att pojkar har lite mer ovala huvuden och flickor lite rundare. Flickor har oftare bredare mellan ögonen och har lite mindre käkparti, det är nåt biologiskt som jag inte minns i skrivande stund.. Hörde det på nån dokumentär på TV3 så jag vet inte hur ackurat det egentligen är.. Tror att det handlade om att man skulle tycka att de var söta så man ville skydda dem men killar var lite mer som små herrar för att man skulle ge dem styrkan att stå på egna ben.. Vet inte, som sagt, om det stämmer..Vad har ni för killnamn?
    Ul, 070215

Gissa på denna.... jag har varit på Ul och fått reda på vad hon tror. Ngra andra har gissat motsatsen av bm sa..... (Vill tillägga att bm sa att det var en solklar....)
  • Sylt

Citat, Mamasita:

"Man brukar säga skrockfullt att pojkar har lite mer ovala huvuden och flickor lite rundare. Flickor har oftare bredare mellan ögonen och har lite mindre käkpart"

• Sylt
    Jessa6 skrev 2007-03-08 17:26:15 följande:
    En flicka eller pojke? vad var det en solklar??...Min bebbe på Ul hade ganska smal haka med runt huvud och ganska brett mellan ögonen...undra vad det betyder..?
    Jag har avslöjat vilket innan i tråden, tänkte bara hålla lite på det igen för att se vad folk gissar *fuling*
  • Sylt
    Mjukis82 skrev 2007-03-08 18:29:10 följande:
    Vill bara skicka er tjejer en stor kram! Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här... Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden). Så KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Herregud, hur ego får man bli!!! Människor borde lära sig att bli lite mer ödmjuka!!! Nästa gång kanske de själv blir drabbade! Usch o fy säger jag!!!

Spännande med huvudformerna.... *fniss*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3