Inlägg från: copernicus |Visa alla inlägg
  • copernicus

BF Juli-07 Nr3

hallå zandrisen!
    ok ska testa nirefex, tror det var det bm rekade. blutsaften är dyr jag vet, men jag tycker inte att den smakar så äckligt jag har ätit den förr.

ja det funkar att jobba, men det är inte så mycket mer kan jag tycka. Vill så mycket mer och ge kunderna det bästa men orkar inte riktigt med tempot.
    I helgen har det varit kaos, hur mycket folk som helst och massor med allt som kommer till!
    Jag ska fråga en tjej om hon vill jobba för mej på onsdag så ajg åtmistonde får en dag ledigt, annars blir det 9 arbetsdar på raken.
    Jobbar korta pass, men 6 timmar jobb och 5 min lunch räcker inte längre för mej!

Casper- mammas bästa och Bus 070711
  • copernicus

mmmmm 5 min lunch! pasta med köttfärssås,bara att micra och in i munnen sug och svälj
    det blir inte jätteportioner kan jag säga.

• copernicus

håller med om att trycket neråt är riktigt obehagligt emellanåt!
    Trodde verkligen att hon vänt sej, så jag blev riktigt besiken idag!
    men min har huvudet mot revbenen så det kan göra nog så ont kan jag säga.

har du Z varit till spec för koll eftersom de såg att du har mycket fostervatten?

skulle vilja veta hur mycket plats  min har, om det är stor risk för vändningsförsök eller inte.

• copernicus

ja det går säkert att göra ett ul, bm sa att det fanns gott hopp om att hon skulle vända sej. Men sist sa hon att "det verkar vara en liten bebis med mycket plats" men idag tyckte hon att bebben var stor. eller hon sa sen att "jag hoppas att det växer som den ska, det går ju inte att lita på måtten när den ligger så här"
    är kanske itne så orolig igentligen men jag börjar bli för jag vill inte snittas!

hur går det för dej nudå? har ju inte varit in på ett par dar och sist jag läste hade du fått sängläge igen.

• copernicus

ja visst är det lite konstigt med storleken, det tycker jag också. själv har jag hela tiden sagt att det är en liten tjej, men nu vet jag inte.

tråkigt att det blev sängläge igen för dej!!
    förstår att det är svårt att hålla uppe humöret, det är ju inte kul att ligga hela tiden! Speciellt inte när man har ett barn att ta hand om.

men det är tur att datorn finns så man kan vara lite social fast man inte kommer nånstans kan jag tycka.

• copernicus

ja det kan jag tänka mej!
    har själv inte så mycket kompisar att jag skulle få besök hela tiden om jag blev sängliggandes, så för mej skulle datorn vara värd sin vikt i guld!

• copernicus

ja så är det jämt!
    om det är nåt man behöver s¨å går det sönder det bara är så!!
    OCh dessa förbaskade laptop.. har ju en förmåga att gå sönder och sen kan man inte laga dem själv!
    Min har varit sönder en gång och när den aldrig blev klar krävde jag en ny och fick det!
    Vi krånglade länge med den!!
    Nu har vi en stat också så om det krisar kan jag sitta där.

• copernicus

godnatt!
    ska starx jag med!!
    blev bara så sugen på apelsinjuice först!!

• copernicus

Mjukis {$lang_emotions_heart}kramar om

Gud vad alla har det jobbigt just nu!!!

själv är jag sjukskriven efter att ha spytt halva natten.
    vet inte vad som är fel men vaknade med världens magont klockan 4 i natt kändes som jag var helt utsvulten åt en banan, och en macka drack te med det hjälpte inte så jag kokade gröt och åt lite. Sen körde det igång. har känt mej öm i magen hela dan och hoppas att det inte är nåt konstigt med bebben!
    har aldrig haft så ont i magen!!

och förresten så blir jag sjukt irriterad på artikeln i falukuriren jag med zandrisen!!

• copernicus

Zandrisen: ja jag vet skit är det minst sagt!
    det gör ont strax nedanför revbenen eller hur jag ska förklara. det liksom molvärker.
    från och till gör det asont!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3