Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

annki: Va fin den är! Var har du köpt den?

Lindisen: Har hört ngn som tipsade om att sätta tightsen bakåfram när man är gravid... kanske funkar?
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Lindisen: Hahaha, ja, snyggt är det inte, men det är det ju ingen som ser när man har något över!
  • Mjukis82
    annki72 skrev 2007-04-25 20:06:28 följande:
    mjukis: köpte från www.babies.se inte den billigaste men klart värd pengarna Lite större och bättre än många man kan köpa i affärer, i mitt tycke
    Oki, tack! Ska gå in o kika!
  • Mjukis82

Men vad är det som händer??? Inte bra att ni har så mycket värkar, Pusselbiten och Teen! *blir orolig*
    Det är alldeles för tidigt för våra bebbar att komma ut nu, så snälla ta det på allvar! Bättre att åka in o kolla en gång för mycket än en gång för lite!

Teen: Hur längesen är det du kände bebisen? Har du provat att väcka den med att knuffa lite på den, dricka kallt vatten osv?

• Mjukis82
    Teen: Dom kommer kolla med UL om dom tycker att det är nödvändigt, så det berhöver du inte oroa dig för!
    Håller tummarna för dig, och hoppas att allt är bra med den lille! *kramar*
  • Mjukis82
    Pusselbiten: Ring in o iallafall kolla vad dom säger om det!
  • Mjukis82

Jag ska också ge mig iväg här snart... dock till Väla (stooort köpcentrum)... det suger något kopiöst i shoppingtarmen!

Senare i eftermiddag är det lite make over som gäller... ska till frissan! Som jag har längtat! Lägger kanske upp före och efter bild sen (om det blir bra vill säga! )

• Mjukis82
    zandrisen: Gud va lättad jag blir av att höra från dig! Så bra att lilleman är kvar i magen, och jag håller tummarna för att han ska stanna där ett bra tag till!

Pusselbiten: Har du pratat med dom än?????????

Jag e precis hemkommen från frissan... blev supernöjd! Ska se om jag kan fixa fram lite bilder så ni kan få se!
  • Mjukis82
    Före färgning, klippning, smink och insättning av linser :

före
    (klickbar bild)

EFTER:

efter
    (också klickbar bild)
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3