Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Madelene87 skrev 2007-04-19 14:16:56 följande:
    vi har tänkt skriva faderskapspapprena innan födslen, fixar man vårdnaden samtidigt då eller?Vittnen? ska man ta mej sej två personer då eller vad?
    NEJ! Om ni skriver på papperna nere på familjerätten behöver ni INTE ta med vittnen, det fixar dom!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Madelene87 skrev 2007-04-19 20:47:11 följande:
    Vet någon några bra sidor här på internet där man kan köpa bra och billiga saker? Både begagnat och nytt?
    www.tradera.com
  • Mjukis82
    Madelene87 skrev 2007-04-19 22:33:31 följande:
    E det ngn mer som har jättemycket halsbränna? Jag har bara på kvällarna men det e så jobbigt...
    Jag med! Har köpt Rennie på apoteket, Var BM som tipsade om dom... men tycker det hjälper föga faktiskt!
  • Mjukis82
    Calylite skrev 2007-04-19 22:34:27 följande:
    alltså de där med föräldrapenning. På sidan står det att man ska skika in de till "Försäkringskassans inläsningscentral839 88 Östersund" Men är de inte till ens fösäkring i kommunen eller?
    Man ska skicka alla papper till den adressen... dom scannar in det där om jag har förstått det rätt... och sen hamnar det på resp. kontor.
  • Mjukis82
    Hej hej!

Kikar in o hoppas att alla har haft en bra helg! Har inte orkat läsa tillbaka i tråden... såååå många sidor ju! Hoppas att jag inte har missat ngt jätteviktigt! Isåfall får ni gärna uppdatera mig!

Här har helgen varit ganska lugn... Sambon var på golfbanan hela dagen igår och jag byggde naglar på en kompis. Och idag har vi haft massa fika-besök och sen har vi varit och fixat konfirmationspresent till min lillasyster.

Just nu håller Magnus på att fixa med middagen. det blir HEL grillad kyckling idag... jag har världens fågelfobi och klarar inte av att se kycklingen förräns den ligger i delar (fy vad hemskt det låter) så jag håller mig lååångt borta från köket just nu!

Igår vände sig Pluttan rätt... så nu ligger hon äntligen med huvudet neråt. Jag har varit lite orolig för att hon inte skulle göra det, vet att det är lång tid kvar... men men! Så nu har hon lyckats hitta mina revben ett par gånger... inte skönt, men hellre det än att hon sparkar rakt ner iallafall... det kändes ofta som att en fot skulle komma ut ur underlivet!

Imorgon är det dags för läkarbesök och UL igen Längtar!
  • Mjukis82

Sorry för min ego-roman Generad

• Mjukis82
    L2K: Tycker ni ska tuta o köra på bröllop NU! Låter som en toppen-idé tycker jag! Jag vill osså gifta mig ju, men får lugna mig tills nästa sommar!
  • Mjukis82

Snacka om att man är knepig som gravid! Förvånad Här luktar verkligen mat nu och först tyckte jag att det luktade jättegott, men nu... SKITÄCKLIGT! Tappade all aptit och mår riktigt illa.. USCH!

• Mjukis82
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-22 19:12:23 följande:
    nu har jag gjort om pressen igen, vad tycks?
    Jättefin!
  • Mjukis82
    Theresa1 skrev 2007-04-22 22:14:38 följande:
    Hörrni, dum fråga...Hur länge klarar sig barnet i magen utan vatten?
    Vad jag vet och har hört så fylls vattnet på hela tiden... och pga det så kan dom klara sig ganska länge. Varför undrar du?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3