Hej hej!
Kikar in o hoppas att alla har haft en bra helg! Har inte orkat läsa tillbaka i tråden... såååå många sidor ju! Hoppas att jag inte har missat ngt jätteviktigt! Isåfall får ni gärna uppdatera mig!
Här har helgen varit ganska lugn... Sambon var på golfbanan hela dagen igår och jag byggde naglar på en kompis. Och idag har vi haft massa fika-besök och sen har vi varit och fixat konfirmationspresent till min lillasyster.
Just nu håller Magnus på att fixa med middagen. det blir HEL grillad kyckling idag... jag har världens fågelfobi och klarar inte av att se kycklingen förräns den ligger i delar (fy vad hemskt det låter) så jag håller mig lååångt borta från köket just nu!
Igår vände sig Pluttan rätt... så nu ligger hon äntligen med huvudet neråt. Jag har varit lite orolig för att hon inte skulle göra det, vet att det är lång tid kvar... men men! Så nu har hon lyckats hitta mina revben ett par gånger... inte skönt, men hellre det än att hon sparkar rakt ner iallafall... det kändes ofta som att en fot skulle komma ut ur underlivet!
Imorgon är det dags för läkarbesök och UL igen

Längtar!