Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

BF Juli-07 Nr3

Syrran: Ja de är lite lika...men ajg letade reda på min systersons UL-bild...ochså så ansiktet i profil men han var inte alls lik Alvin. Alvin hade mer uppnäsa och så

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Beckah82

SyrranH: Noel är jättefint!

• Beckah82
    SyrranH skrev 2007-04-18 15:44:53 följande:
    Hallonfot:Sedärja! Då är det åtminstone 50% chans till en liten Noel-gubbe i juli-tråden! Leia är superfint det med och båda namnen passar verkligen med Alva!
    Vi hade Noel från början innan det blev Alvin istället
  • Beckah82
    tbmh skrev 2007-04-18 16:19:59 följande:
    Haha.... så häftigt att vi är sååå många i listan nu men INGEN ska ha 24e juli!!!!!
    Bara för det kommer flest föda den dagen
  • Beckah82
    Tindrasson skrev 2007-04-18 17:40:01 följande:
    Ska försöka tänka positivit. Tjejerna mår ju faktiskt bra där inne. Växer för övrigt som dom ska. Får tillräckligt med näring o blod genom navelsträngarna.
    Jättebra att tänka så och inte gräva ner sig. Än är de ju inte födda så det kan ju tänkas att de mår ypperligt och är jäteglada goa töser
  • Beckah82
    Jessa6 skrev 2007-04-18 19:01:41 följande:
    OT igen men nu har jag varit och avlivat min lille kise... Det är nog det värsta jag har gort i hela mitt liv, tårarna är slut och det bara svider i ögonen. Men det var bäst så, man får tänka så. Sambon hade gjort en liten kista på jobbet och skrivit på när han föddes och dog, sen plockade jag lite blommor och vi begravde honom hos min mormor i det fria...
    Usch! Kram!
    annki72 skrev 2007-04-18 19:28:04 följande:
    Glömde ju skriva att min son klarade körkortet idag!!!  Jag är så otroligt stolt över honom idag
    Härligt! Grattis
  • Beckah82
    Milla med killar skrev 2007-04-19 08:52:25 följande:
    **Grattis Becka till prinsen**Tråkigt med skivan dock men du vet du? När vi var i väg på 3D hände exakt samma sak. Stoppade in den i datorn och den var tom. Vi ringde direkt och han skulle bränna en ny. Den kom med efter ett par dagar och den var med TOM!!Men när Maken kollade på ett annat sätt i datorn var det inspelat på båda. Tror att det var så att vår laptop var själva läsaren trasig men när vi provade andra datorn så funkade det på båda skivorna.
    Ja jag har kollat på 2 DVD-spelare och på 3 datorer så jag skulle vara säker att det inte är fel på mina grejer hehe

Men jag har kommit på felet nu...

BM behandlade skivan som ett videoband...alltså hon stoppade i skivan, slog på inspelning och började "filma" UL:et...sen när hon var färdig stängde hon av inspelningen och tog ut skivan. jag tror hon missade att inspelningen läger sig på maskinens hårddisk och sedan måste flyttas till skivan, det sker inte automatiskt samtidigt som inspelningen.

Så TROR jag. Själv var jag halvt i chock så jag märkte inte ens att jag fick tillbaka skivan

Jag ska prata med dem idag för är det som ajg tror så ligger ju filmen på deras hårddisk
  • Beckah82
    Calylite skrev 2007-04-19 12:26:09 följande:
    I slutet av Maj ska vi skriva på faderskapsgrejset, varför nervös för en sån självklar sak?Haha sambon kom på sig själv mitt i en mening när han frågade "men behöver inte du skriva på nått att du är mamma?" Men han märkte själv hur dumt de lät *asg* inte lätt att vara pojke
    Hahaha så roligt
  • Beckah82
    solstraalen skrev 2007-04-19 12:28:18 följande:
    Någon här som snittats "nyligen"?Tänkte på vad som gäller efter ett snitt, vad gäller bära och så?Bebisen får man iaf bära på hoppas jag?Men efter nån vecka, får/klarar man lyfta i Saga i vagnen tex? 10kg väger hon. Eller man kanske inte får?
    Nepp det får du inte.

de brukar väl säga att man inte får bära på något tyngre eller otympligare än själva bebisen man fött...ett storasyskon är alltså uteslutet.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3