Milla med killar skrev 2007-04-19 08:52:25 följande:
**Grattis Becka till prinsen**Tråkigt med skivan dock men du vet du? När vi var i väg på 3D hände exakt samma sak. Stoppade in den i datorn och den var tom. Vi ringde direkt och han skulle bränna en ny. Den kom med efter ett par dagar och den var med TOM!!Men när Maken kollade på ett annat sätt i datorn var det inspelat på båda. Tror att det var så att vår laptop var själva läsaren trasig men när vi provade andra datorn så funkade det på båda skivorna.
Ja jag har kollat på 2 DVD-spelare och på 3 datorer så jag skulle vara säker att det inte är fel på mina grejer hehe
Men jag har kommit på felet nu...
BM behandlade skivan som ett videoband...alltså hon stoppade i skivan, slog på inspelning och började "filma" UL:et...sen när hon var färdig stängde hon av inspelningen och tog ut skivan. jag tror hon missade att inspelningen läger sig på maskinens hårddisk och sedan måste flyttas till skivan, det sker inte automatiskt samtidigt som inspelningen.
Så TROR jag. Själv var jag halvt i chock så jag märkte inte ens att jag fick tillbaka skivan
Jag ska prata med dem idag för är det som ajg tror så ligger ju filmen på deras hårddisk