Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

BF Juli-07 Nr3

Lite bilder från idag på Alvin:

Snoppen

Liten hand

Ansiktsprofil

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Beckah82

Jag fick göra ett nytt Ultraljud. Tvärr låg Alvin inte alls lika bra som igår igår syntes allt jättebra, ben och rumpa och snoppö och allt. Idag fick vi kämpa för att ens se vad som var på skärmen.

Materialet (mest stillbilder) ligger på deras hårddisk nu och jag lämnade min obrända skiva, hon skulle fixa detta och skicka hem till mig per post. Hon visste inte om det var rörliga bilder för så teknisk var hon inte så hon kunde inte säga om det var stillbilder eller filmsnuttar.

Men jag hade med min kamera så syrran filmade själva skärmen. Jättedålig kvalité plus att Alvin låg dumt i magen men det är iallafall rörligt

och så fick jag fyra utskrivna bilder och titta på Alvin i 20 minuter och hon var jättetrevlig och tillmötesgående så jag är helnöjd ändå, vad som än häner. Nu har jag åtminstone bild på snoppen

Kul att han ser annorlunda ut i profil på denna bild också hehe rundare näsa. Ska bli himla spännande att träffa honom och se hur han ser ut på riktigt.

Rejäla doningar har han...både "klockspel" och händer var jättestort...kolla underarmen också...Karl-Alfred?

Stort tack till BMG för att allt ordnade sig säger jag bara. Det blev en lite dyr historia i bensin osv men det får det vara värt

• Beckah82

Ja vill nog ha en sån gammeldags babysitter...en sån där som gungar ordentligt

• Beckah82
    Jessa6 skrev 2007-04-20 09:55:23 följande:
    God morgon, ledig idag, ska jobba i morgon. Nu finns det en ny magbild i mitt galleri "starka bilder" för v 29. Jag tycker att det ser ut som en pojkmage eller vad tror ni?
    aa pojkmage men min mamma har tagit sig igenom 5 flickgraviditeter med pojkmage så...
  • Beckah82

Nu har jag städat i köket och diskat..ska dammsuga också innan det är dax att sticka till läkaren. Ska prata sjukskrivningsförlängning för fogarna och bestämma om jag ska ta ett blodprov och kolla gallsyran (för klådan).

Tänkte fråga också om tillväxt-UL är standard här eller inte. Nu när jag fick veta att det är en Alvin börjar ju genast undra över vikten. Hans pappa vägde ju nästan 5 kg när han föddes...inte för att det kanske betyder så jättemycket men ändå.

• Beckah82

..JAG vägde iofs 3100 hehe men min mamma rökte också...

• Beckah82

Ja men det är trevligt att vara förberedd mentalt kännerjag lite grann hehe jag kommer ju inte vilja låta bli att föra naturligt även om bebisen skulle väga över 5 kg heller, Jag är rätt stor på insidan, i bäckenet så det ska funka ändå (inte ens barn nr fixerade sig) men det är ju bra om man är förberedd i så fall kan jag känna...

Hoppsan...blir ingen dammsugning här...nu går snart bussen ju

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3