BF Juli-07 Nr3
Åh nu blev jag oxå fruktansvärt gottesugen.. Damn...! Haha. Finns några maryland kakor med dubbelchocklad i skafferiet.. kanske skall man gå och snoffsa åt sig dom nu med det samma.. Hahaha..
Åh nu blev jag oxå fruktansvärt gottesugen.. Damn...! Haha. Finns några maryland kakor med dubbelchocklad i skafferiet.. kanske skall man gå och snoffsa åt sig dom nu med det samma.. Hahaha..
Idag är Linnéa oxå hemma.. Ville ha henne hemma nu när det är så fint väder. Vi har en hel del bus att utföra idag! Och sen tänkte jag även använda henne som städhjälp på balkongen! Hon älskar ju städa.. så fine! Inte mig emot! Nääda.. tänkte passa på att umgås lite extra idag.. mor-&-dotter-dag där bara vi skall umgås och ha det trevligt. Tänkte ta mig ut i skogen och plocka lite vitsippor..
Nu skall vi mumsa på lite frukost..
Jag fick ju panikångest i lördags kväll.. kan man bli sjukskriven pg av det eller måste man gå vidare med en utredning via läkare och psykolog och sånt eller?
Gomorgon tjejer.
Snart skall vi iväg på enskilt samtal med dottern på hennes dagis. Skall bli så skoj och se hur hon är där.. hoppas dom har mycket posetivt att säga bara!
Kikar in lite senare i tråden sen..
Beckah: Jaså dom har sagt innan att det är 80-90% chans att det är tjej...? Då är det säkerligen så, men man kan ju som sagt inte förlita sig helt. Men idag skall ni äntligen få se vad det är för kön som visar sig där inne. Själv får jag vänta ytterligare 13½ vecka.. om jag inte går över tiden vill säga!