BF Juli-07 Nr3
JoNaLi skrev 2007-04-12 15:07:19 följande:
Heej tjejer!!NU är jag hemma igen efter en underbar dag!! Nu vet vi!! Vi skall få en FLICKA!!En dotter till skall jag få! haha jag som trodde jag såg en snopp!R blev så glad! Å jag med! Det är som du sa Lindisen att det blir mer personligt! Det känns verkligen skillnad nu på något sätt.. att veta. Jag e verkligen SKITGLAD!!!! Hon ligger med huvudet ner och kissade precis när vi kollade om hon var en hon! haha det var kul att se! Lilla tösen väger ca 1250g! Sol: Jättebra jobbat! Jen2006: jag har oxå broblem med lathet som gör att jag inte gör mer än vad jag gör.. tränar å så. Jag borde det så som jag känner att man svullnar upp. men men.. om jag känner mig rätt så blir det nog inte mer än promenader då och då!Zandrisen: Jag e oxå jätteandfådd!! För minsta llilla ansträngning. Känner mig som 70 år med KOL Glukosbelastning eller vad det nu heter har jag inte heller gjort. De har bara tagit stick i fingret på mig. Har aldrig nämt något om nått annat. Så det är väl olika på olika ställen?Till lunch blev det kebabsallad för mig.. å självklart blev det en tipp topp efter som efterätt!Nu måste jag lägga mig å vile en timme innan jag måste hämta barnen. Skall jobba inatt. *suck* vill inte men jag har "bara" 6 nätter kvar! Så jag skall hålla ut.. tösen verkar inte gilla att jag jobbar å springer på nätterna.. hon sparkar å slåss som en tok varje gång jag jobbar.. Åh va underbart det är att kunna säga hon till bebben ist för just bebin eller nått sånt! hihihi!!