• monnie

BF Juli-07 Nr3

lindisen81- jag sökte HP förra gången men fick det inte beviljat för förskollärare har inte så ansträngande jobb enligt fk så den här gången provar jag inte ens att söka men det kan skilja sig ordentligt mellan olika handläggare så hoppas du blir beviljad! själv tar jag ut min semester & sen lever jag på skattepengarna som kommer lagom i sommar

• monnie

Theo är det enda namnet som vi har kommit på hittils.

• monnie

så har man suttit & tokgrinat över filmen på 3:an idag, fy vad man blir känslig för filmer nu...

• monnie

nu har jag börjat fundera på att köpa en elstisk sjal till lillbebisen jag har ju två vävda men det kanske är mysigare med en elastisk när dom är så små.
    sen fick vi inbjudan till bröllop den 11 augusti men det tror jag att vi skippar, känns lite jobbigt att åka med en nyfödd & en trotsig 2 åring , det är i tärnaby så det är en bit att köra.

wow vad avis jag blir på er som varit på 4D UL, det måste vara så roligt att få chans att kika på den lille!

• monnie

prinsessan zelda- åh vilken söt 2 åring!

• monnie

JoNaLi- grattis till tjejen!

Jen2006- dom kan snurra runt ganska bra ännu tror jag så här sparkas det lite överallt ibland, men oftast så sparkar han neråt här & trycker upp huvudet så jag får försöka putta ner honom.

• monnie

beckah- VA ojoj vilken BM får såna jobba kvar, fy vilken hemsk en såna ska ju inte få jobba kvar!

• monnie

mammba- hoppas allt är bra med er!

här flyter det på, sambon fyller år imorgon så jag har gjort tårta i dag så vi kan fira honom lite.

jag har köpt en bärsjal nu i veckan & det känns så skönt att ha det klart, jag har även en BB sele men den kommer nog bara sambon använda gissar jag. jag köpte en elastisk nu & sen har jag en vävd sjal oxå så vi klarar oss.

• monnie

Åhh så trist jag hittar ingen liggdel just nu till vagnen & börjar få lite panik, jag letar efter en begangnad på blocket men just nu finns det nästan ingen. Åhh varför ska man skjuta upp saker till sista stunden.

• monnie

jag ska få syrrans syskon UJ men dom har inte kvar liggdelen till den så jag måste hitta en nu för svärföräldrarna ska ta med vagnen från stockholm & hit den 1maj så innan dess måste jag helst ha hittat en liggdel...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3