BF Juli-07 Nr3
mjukis- åh vad snyggt håret blev, jag måste komma ihåg att boka frissa innan bebisen kommer!!
mjukis- åh vad snyggt håret blev, jag måste komma ihåg att boka frissa innan bebisen kommer!!
sannakaarina- fy vad jobbigt med att handen domnar hade grymma problem med det förra gången & är orolig att det ska komma igen, ibland domnar handen men inte så ofta ännu.
men blir det så den här gången så opererar jag direkt har jag sagt för sist hade jag besvär i ca 3 månader efter förlossningen oxå, kunde inte knäppa bodyn ibland eller gå med vagnen utan att det domnade så vill jag inte ha det igen.
nu har jag räknat hur mycket som helst på hus & vi bestämde att betala bort billånet den här månaden så vi har bättre ekonomi om vi skulle vilja köpa hus sen. för vi tänker vara hemma i 2 år & det släpper jag inte det känns så viktigt för mig att vara hemma länge med barnen men om vi får bort billånet så har vi råd! *lättad*
beckah- fy vad hemskt med såna värkar, nu får ni alla börja ta det lugnare så bebisarna stannar inne några veckor till!
mammab- åh vad trist att hon är sjuk, vad bra att ni åkte in & kollade!
mjukis- åh vad söta kläder ni köpt!
Jag har varit på stan & handlat lite sommarkläder till Tilda & hittade två bodyn till lillebror!
pusselbiten- jag kan inte ens föreställa mig hur det är att ha såna sammandragningar, har du ringt till förlossningen?
mammab- min Tilda är oxå jättepappig nu & ropar alltid efter pappa!
pussel- vad skönt att allt var bra!
mammab- åhh så jobbigt att inte få i henne medicinen.
halvblod- jag är oxå trött nu i helgen, skulle helst bara sova!!
ja det är verkligen inte så länge kvar ni jag har bara 9 veckor kvar & 68 dagar!!! skit det går ju jättesnabbt!
länge sen jag hann in här & skriva lite,
L2K- åh så fin klänning!
Pussel- ja jag gissar oxå att det är en liten kille.
imorgon ska jag till barnmorskan igen, det är alltid lika roligt! men nu har jag bara tänkt jobba 2 veckor till!
min kille ligger med huvudet uppåt & har bara legat neråt nu en gång som jag har känt, men den så vart det ju en säte med Tilda så jag tror att det blir en ny säte men man vet ju aldrig.
madelene87- fy vad dåligt gjort av dom! Ring & kolla om du får en ny tid där.
mjukis- åh massa kramar till er nu!