Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

Vad jobbigt att vissa håller tyst :( bara för regler vad spelar det för någon roll för dom att vinkla lite och se könet.. okey nog vet man att det inte är 100% men så man får en aning iaf ..

Har en liten nyfiken fråga för er som väntar ert andra barn är vecka 11 lite tidigt att börja hårdna om magen?

• SannaKaarina

Och jag som bara har DD nu. tycker synd om er som har större än så.

obehagligt med bilolyckan :(

jag har bommull insoppat i bhn nu så dte inte gör så förbenat ont direkt då man har bh.

• SannaKaarina

sex kan man nog inte lessna på ;)

Jag fick problem inatt med att jag vaknade 6 ggr av sendrag och som tröst säger min kära mor ja så är dte att vara gravid.. blää annars har jag jäkligt ont i ryggen men annars är dte bara perfekt känner bebben sparkas dagligen och förflytta sig vid läggdags:)

• SannaKaarina

Mjukis. Vi skulle inte vilja vara utan dig här. du har gått igenom en tragedi som du delar med oss andra. vi kan ingen av oss säga att det är riskfritt. men du visar att även om smärtan aldrig lämnar så finns det sätt att leva vidare. Jag är iallafall väldigt tacksam att du delar med dig din vackra ängel

kramar Sanna

• SannaKaarina

Jag har börjat få stora problem med bortdomnade händer och svullna fötter :( + fogarna. annars funker det bra här. lite udda med den första mjölken som började rinna till här för någon vecka sen. men här sparkas lilleman dagligen och bökar runt i magen.

fick samtal från barnets pappa igår att min bil har hamnat i koma utanför kalix':*( den hade bara stannat och dom vet inet vad det kan vara. så dumt då jag är 100 mil bort hos min mor som har blivit sjuk så jag kan inet åka hem innan hon är bra igen :( lite svårt för henne att åka upp med mig och 2 katter när hon är yr och knappt hör på ena örat med blodtryck på 168/110 men säger bara att tur att dte hände då jag är hemma.

• SannaKaarina

Mamma B min kompis fick en pojke igår kväll kl 18 hon var dock 6 dagar före.. nu längtar man destor mer till Juli

• SannaKaarina

Hur i helsike kan en barnmorska säga till min syster att det är farligt för henna att sluta röka???? jag blir så arg när jag hör det. och blir så arg på min syster som försöker försvara att hon röker med vad en korkar barnmorska säger . syrran är gravid i 11 veckan nu

• SannaKaarina

hon påstår att hon inte gör det. och rökningen hjälper inte henne att må bättre hon stressar lika mycket oavsett. är så arg på henne då jag vet vilken karaktär hon har. hon lyckades gå ner i vikt med enbart sin viljestyrka, och när hon väntade sin första mådde hon riktigt dåligt men då slutade hon tvärt för barnets skull. förtjänar inte den här lilla samma sak. jag försöker förstå men jag kan inte. jag kan inet vara i närheten av cigarettrök utan att få andnöd hur ska då inet det lilla barnet drabbas. och om mamman mår dåligt och röker hur ska då det lilla barnet må då den föds och inet får nå mer nikotin

• SannaKaarina

Jessa. funderat på att försöka överklaga den där boten? dom är inte omöjliga bara man pratar med dom. menar det är trots allt eran egen parkering bostadsbolaget som gjort fel och inte ni

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3