Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

Min lilla sparkas på obestämda tider och bökar runt men aldrig på morgonen eller då någon ska känna sparkar :p han är lite snål men igår då jag pratade med gubben i luren så fick jag världens kickar och då mamma skulle känna så gömde han sig :p

• SannaKaarina

Solstraalen då jag fick niferex så blev jag ordentligt sjuk låg i 4 dagar och var så lös i magen fick inte behålla någon mat alls och hade bara ont . gick ner 5 kg på dom dagarna. när jag slutade mådde jag bättre redan kvällen efter så jag tror inte dom är så väldigt bra. jag fick rådet att äta mycket messmör och sånt istället så jag gör det så får se vad värdena säger

• SannaKaarina

oh .. är det så några veckor kvar . jag går in i vecka 26 på onsdag. hinner knappt med tycker faktiskt veckorna går otroligt fort.

jag avundas er som har jobb fortfarande min brukare dog i februari så jag blev arbetslös blev inringd ett par ggr som vik som jag for och jobbade med glädje tills min chef sa stopp. han anser att vi gravida tjejer inte ska behöva jobba utan att vi ska njuta av graviditeten istället för att behöva tänka på att fara iväg :( okey nu var det tur i oturen då min mor blev sjuk så jag for ner till söder och hjälpte henne men nu vill jag få jobba igen :(

• SannaKaarina

Solstraelen det låter som Niferexen. jag blev bra direkt då jag slutade med dom. :( vad tråkigt att du inte mår bra. det är hemskt det där

• SannaKaarina

enligt det vanliga UL vecka 18 så var dte en pojke mer än så tänker jag inte forska i det. skulle inte slänga ut en massa pengar på att få reda på könet. tycker det är kul att veta men bara då jag fick reda på det då vi ändå var in och kollade :)

men on dte nu skulle vara en lite flicka som kikar ut så vet jag att en viss pappa skulle vara överlycklig. själv är jag nöjd bara min baby mår bra. har köpt lite kläder men väntar med det mesta tills behovet finns. har nybörjar kit och sen lite plagg i storlek 56 62 men annars så köper jag utefter och alla saker som är inköpta passar båda. och då ul sa pojke så tänkte vi ut ett pojknamn ochså så vi har namn till båda.

• SannaKaarina

Calylite. han bor inte hos mig just nu men ja han vill ha en flicka. nog är han lika glad för att pojken men helst önskar han sig en flicka :p har sagt att ja då får vi skaffa en till senare och om han har tur så får han sig en flicka med :p

men det spelar som sagt ingen roll vilket klart man älskar sitt barn oavsett om dte är flicka eller pojke.

jag har inte engagerat mig i BH. när min Bh blev för liten köpte jag helt enkelt en skön sport bh som duger just nu . fast måste nog köpa nå till min mosters 50 års fest om två veckor. Men dte är jobbigt med Bh dom bara trycker och gör ont

• SannaKaarina

TBMH den var riktigt tjusig :) grattis ibland har man tur då man råkar snubbla på bilar då man minst anar det

härligt med en sån bra start på dagen här har vi haft sol och riktig vårväder med 12 grader i skuggan :D

• SannaKaarina

Jag har svullna fötter och tår. kan inte sitta med benen nere alltför länge för då får jag rysligt ont .

är också lite orolig för havandeskapsförgiftning då jag fått höra att både mor och syster hade det :( men men kanske har tur och slipper det

• SannaKaarina

Jag ska till Bm imorgon för prover.

och kanske mäta har inte gjort det än är vecka 25+5 idag. och jag har gått upp 20 kg :( och ändå har jag hela tiden försökt tänka på vad jag äter inte ätit godsaker och ätit regelbundet. hatar vikten. i juli efter förlossningen ska jag iaf sätta igång och så ska jag ner iaf 30 kg om jag skulle på nått mirakulöst slippa gå upp mera. vet att BM kommer skicka mig på sockebelastningen. sist jag var dit spydde jag efter 20 minuter men nu är magen nog tåligare. jag önskar nästan att jag skulle moffa i mig chips godis och allt så skulle man kunna försöka sluta med dom för att inte gå upp så jäkla mycket men ne inte ens det kan jag skylla på :( så jag vet inte vad jag kan göra annorlunda för att kunna hålla vikten i shack

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3