-
vi har diktad skötbord sen tidigare och är väldigt nöjda med den. Ikea har en liten hylla som inte hör till byrån men ser likadan ut som man kan skruva fast på sidan och få lite extra utrymme.tbmh skrev 2007-02-25 17:23:45 följande:Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än...
-
nu hittar jag inte hyllan jag menar på ikea's hemsida, så de har kanske slutat med den dåPrinsessan Zelda skrev 2007-02-25 19:07:23 följande:tbmh skrev 2007-02-25 17:23:45 följande: Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än... vi har diktad skötbord sen tidigare och är väldigt nöjda med den. Ikea har en liten hylla som inte hör till byrån men ser likadan ut som man kan skruva fast på sidan och få lite extra utrymme. bli biten: www.monstersgame.se/
-
jag har inte hyllan över heller. tycker den blir så stor och klumpig då.
-
jag var en av dem som funderar på bröstlyft. Har du ett sånt där ankarärr på brösten. syns ärren mycket?Giafia skrev 2007-02-26 15:32:32 följande:Hej tjejer,nu har jag hittat hit och läst i mängder:)Läste att några av er snackat om bröst. Jag har gjort enbart ett bröstlyft har b-kupa i vanliga fall. ingen förminskning eller utfyllnad och jag fick supernöjd fasta fina välformade bröst:) Jag är född med hängbröst och skämdes otroligt över hänget. Skulle inte tveka att göra om det om jag får häng igen. Självförtroenden fick sig en kik och ärren kan jag leva med:)
-
ok, ja man får se när nästa amning är klar vad som händerGiafia skrev 2007-02-26 16:23:10 följande:Ja det är ankarärr och de syns inte så mycket. De bleknar ju med tiden och man skall passa dem för solljus. Men toppless skulle jag aldrig sola ändå:)
-
det kan vara foglossning. det märks och sitter lite olika på olika människor. jag får tex ont i benen, det strålar ner i låren.
-
jag har trygg hansa mammabarn försäkring som är gratis.Milla med killar skrev 2007-03-01 09:27:23 följande:Har ni föresten vänta barn försäkring?
-
mammabarn som är gratis gäller för dig som mamma från v 10 och för barnet v 26.
-
sitter och funderar på namn till bebben. man kan ju inte låta bli. vi har väldigt olika smak på killnamn, sambon och jag. Vi vet inte om det blir kille eller tjej men jag vill gärna att barnet ska ha namn ganska snart efter födseln. Vår son heter Adam och det tog ett tag innan vi kom fram till det. Nu har jag hittat ett killnamn som jag ska ge som förslag till sambon, men är det för likt Adam kanske? Namnet är Adrian. Det kanske blir för likt med Adam och Adrian. Jag behöver inte alls ha namn som börjar på samma bokstav eller så, jag bara såg namnet och gillade det. Vad tycker ni, ni får gärna vara ärliga
-
ja, det är just det med att namnen blir för lika.