BF Juli-07 Nr3
Mamasita skrev 2007-02-26 23:08:07 följande:
"Kändes PRECIS som en pinne.Inte upplevt de här nån gång med de andra i magen. Men å andra sidan så låg dom inte som denna, för deras sparkar å så var utåt magen å inte neråt "fialotta" som denna parvel sparkar"Solstraalen: Jag förstår precis hur du menar. Min barnmorska sa att moderkakan ligger framåt medan den förra gången låg bakåt och uppåt. Så trollungen sparkar lite inåt, bakåt och fullkomligt ner så man känner vart den ska ut.. OCH jag har fått pinnen.. Jag tror att det är nån arm för benen har ju knä..? Pinnen pekade upp mot revbenen lite på tvären.. Ganska spännande och lite kul!!Det är så kul varje gång jag känner en spark eller en rörelse - jag är så glömsk att jag liksom blir lite hemligt påmind om att det finns någon där.. skitmysigt - denna gången njuter jag lite mer och pratar lite mer.. första gången kändes det lite konstigt att prata med magen men nu är det mer som att prata med Isolde..Är det nån som kan tipsa om nån bra sida på nätet med namn? vi har satt en ganska hög ribba utan att tänka på det.. Isolde heter Helena och Lucia - alla tre kvinnor med historia.. Om vi ska ha en tjej till (vilket bm trodde) så vill vi matcha lite.. Vi gillar internationella namn men jag hittar bara sidor med, för oss, skumma amerikanska namn som Lachanaya å sånt..
Jag har min moderkaka bakåt, nästan högst upp. Dock med Anton å Saga så låg den frampå.
Säg till om du hittar någon bra sida vad gäller namnen!