Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

BF Juli-07 Nr3

Prinsessan Zelda skrev 2007-03-01 10:30:38 följande:
    om vi får en tjej blir det nog Isabelsom killnamn funderar vi lite på Loke också. bli biten: www.monstersgame.se/
    Åh Loke är ju fint namn, de hade ja inte ens tänkt på
    mrsbygg skrev 2007-03-01 10:31:32 följande:
    usch gillar inte josef..förlåt! en på sagas dagis som heter det..å gillar inte den ungen hehe..
    Hehe,jag förstår. Har massa namn som jag oxå förknippar med folk ja inte gillar, så då går dom namnet bort HELT
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • solstraalen

Saga och Kian ja de lät ju jättefint!

Har du inte fler namnförslag mammab, tänkte eftersom du oxå har en Saga

Fast de vi väljer bör ju passa med Anton oxå =)

• solstraalen

Åh jag har ett par byxor i  manchezter ( hur de nu stavas? ) som det är stretch i från HM, stl L
    Så jag budade nu på ett par som ja trodde var i samma modell, fast i XL. Vann dom för 79kr och dom var oanvända.
    Fick hem dom igår å de va inte samma modell för dom var alldeles för små?!
    XL av den modellen jag har själv hade vart super

Köpte oxå ett par svarta för 200 via familjeliv, å de e inte heller samma modell så förmodligen passar dom inte!!

*fettot ger upp*  Kommer få gå med rumpan bar snart

• solstraalen
    Hallonfot skrev 2007-03-02 06:52:01 följande:
    Solstraalen: Snart är det sommar och då är det helt ok att gå med rumpan (nästan) bar! Eller i alla fall att bara hänga på sig en härligt, luftig klänning.
    Fast hualigen, jag avskyr både kjol å klänning och att visa mina ben
  • solstraalen
    Trollie skrev 2007-03-02 07:20:39 följande:
    Hjälp vad ni skriver, har inte haft tid att kolla så mycket på FL dom sista dagarna.JoNaLi: Alla namnen du hade på listan är ju fina, Theo har vi funderat starkt på om vi får en son (sambons farfar hette Theodor), tjej namn har vi inte kommit på något alls men så såg jag att du skrivit Thea det är ´ju jätte fint! Måste jag föreslå för sambon.Solstraalen: Tror inte att det finns en gravidkropp som kläderna sitter bra på! Själv har jag funderat på att börja använda sari !
    Fast grejen för mig e att alla byxor börjar bli så små, eller så börjar jag bli såå stor. urk.
    Nåväl de e ju bara 17veckor kvar. hehe
  • solstraalen
    Trollie skrev 2007-03-02 07:35:29 följande:
    Solstraalen: Nu får du plocka fram syslöjdskunskaperna inom dej och fixa ett par byxor själv! Har ett par som jag sytt i kilar av elastiskmudd på, funkar ganska bra, har funderingar om jag ska sy dit en "tub" som går upp över hela magen oxå.När du skrev 17 veckor kvar kom jag på att det är HALVTID för mig i dag bara 20 veckor kvar!
    Jag kan verkligen inte sy
    Önskar jag kunde de, då hade jag sytt mina egna gravidbyxor nu
  • solstraalen

Imorgon har jag gått 23 fulla veckor, tiden går ganska snabbt

• solstraalen
    mrsbygg skrev 2007-03-02 07:52:37 följande:
    Imorgon har jag gått 23 fulla veckor, tiden går ganska snabbt Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23usch jag tycker tiden går snigel fart! blir tokig..aaahhrrggg, nästa månad(14 april) fyller ja år!! hemskt hehe...gammel tanten
    Hehe.
    En annan fyller år först efter att bebisen har kommit, så de känns låångt dit. Får vara 25år ett tag till
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2007-03-02 07:59:20 följande:
    hehe lyx! vi får bäbisen om den kommer som beräknat vill säga en månad innan sambons födelsedag han blir 30 i år!! hehe..ska stor firas..passar perfekt då kan jag ta första riktiga ölen å ev en grogg oxå!! sen pumpa som bara sjutton
    Min sambo blir oxå 30 i år
    Och min amningen funkar ju förmodligen inte denna gången heller, så jag lär kunna dricka öl då han fyller år i sept
    Fast jag hoppas ju givetvis att amningen ska funka denna gången
  • solstraalen
    Trollie skrev 2007-03-02 08:08:48 följande:
    Ni är ju bara barnen tjejer , själv fyllde jag 40 igår, så vi ska födelsdagskalas både i kväll och i morgon puh känns både kul och jobbigt, har bakat och lagat en massa mat, tyckte inte att jag kunde köra på sambons ide att bara bjuda på öl å chips , känns lite konstigt att fixa fest å så vet jag att jag inte får smaka på varken vin eller öl, men det är Pluppen värd flera gånger om !
    GRATTIS i efterskott!!
    Då kommer jag på kalas ikväll då, förmodar att du bakat en massa gott
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3