BF Juli-07 Nr3
Jag får tillbaka 4900 på deklarationen hur gött som helst (det är inte bara negativt att handla på konto )
Albin däremot (3½ år) Ska betala 92:- i restskatt haha
Jag får tillbaka 4900 på deklarationen hur gött som helst (det är inte bara negativt att handla på konto )
Albin däremot (3½ år) Ska betala 92:- i restskatt haha
LindaoJohan : Jättefin säng ju
Solstraalen: Nu va ju inte ditt inlägg till mig me jag svarar ändå Är du orolig över leverfläckarna ska du alltid ta upp det med din läkare så att h*n fårk olla på det...
Jag skrev ju om att jag hade fått 70:- om dagen i havandeskap...men dte verkar lösa sig nu för nu har jag fått jobb fram tills första Juli istället...hur lyckat det kommer bli eller hur kul får jag väl ta sen men jag måste ju jobba...och vi ska bo i Sverige??
Jag fick tillsägelse att äta järntabletter på inskrivningen...låg på 105 nu sist så BM hotade med järnutredning om jag inte skärpte mig med mat och tabletter
humlan1973:
Vad jobbar du med då?
nå som är haj på det där med HP?
Jag har ju fått 70:- om dagen i Hp men nu har jag fått förlängt mitt VIK så jag jobbar i sju månader om jag går hela tiden...nu ska dom räkna om min HP kommer den öhja sig efetrsom jag har längre vik nu? För man måste ju jobba minst sex månader för att få höjd...
70:-
Kiranna: Jag fick godkänd havandeskapspenning även fast jag bara var tim då så det ska nog inte vara några problem. Om det är din huvudsakliga inkomstkäla ska dom inte kunna neka dig
Jag har haft UVI sen början på graviditeten som inte ger med sig så nu knaprar jag selexid varje kväll...borde jag oroa mig för GBS?