Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

BF Juli-07 Nr3

Lindisen
    köp en sån billig från apoteket till att börja med för som någon skrev innan så kan det hända att det är dax å pumpa klockan tio på kvällen

Anledningen till att jag pumpade sist va att jag började få mjölkstockning så jo det känner man

• rullgardinsflikkan

Jag väger mig varje gång...hon säger till mig att väga mig om jag har glömt det.
    Jagh ar faktiskt ingen våg hemma så skulle jag inte väga mig där skulle det aldri bli av

• rullgardinsflikkan
    linper skrev 2007-05-07 17:41:25 följande:
    Hej!!Hur många här inne är egentligen sjukskrivna, helt eller delvis, för foglossning??Jag har börjat få mer och mer ont och överväger nu sjukskrivning till 25 eller kanske 50%.Hur var det med er, var det ni eller er BM som tog initiativ till sjukskrivningen.Kram på er alla
    Jag har en vecka kvar till HP och börjar få ruskigt ont i bäckenet när jag har vandrat en stund så jag sjukskrev mig 100% sista veckan. Delvis för att det är lättare att få in nån som jobbar hela dagarna istället för halva...
  • rullgardinsflikkan

Jag ska göra ett UL den 24 undra om dom gör en viktuppskattning då?

• rullgardinsflikkan

tips till alla er som har tänkt köpa sjal
    www.lekpaus.se  säljer ut sino rätt billigt
    spana!!

• rullgardinsflikkan

haha jag blir knäpp nu har jag beställt två SINO sjalar..*suck* så fort jag lyckas få lite pengar över så bränns dom...men jag kan ju sälja den ena eller hur

Kunde inte riktigt bestämma vilken färg så det blev kråkbär (mörkblå) och havssäv (grå)

• rullgardinsflikkan

hej hej tjejer
    Min chef ringde precis och erbjöd mig ett jobb jag har sökt
    Gud jag är ju gravid och ska vara hemma minst 1½ år men det spelar ingen roll haha dom vill ha mig ändå...
    Så jag ska dit på måndag och prata igenom lön osv...nu ska jag allt dra på stort

• rullgardinsflikkan

Nån som har snickrat ihop skötbord och sånt där än>?
    Jag köpte ett på IKEA igår men jag vet inte om det är för tidigt...men jag vill ju samtidigt inte ha alla grejjerna stående på golvet i vardagsrummet

• rullgardinsflikkan

Missheaven

Min är utåtploppad på dagen men när jag lägger mig ner så går den tillbaka

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3