Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

veronicaq:  Jag börjar oxå få svårt att andas och så blir man andfådd för ingenting, allt är mycket tyngre och jobbigare nu. Hur ska detta sluta? Är faktiskt lite orolig Generad ....

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

veronicaq: hehe ja, jag som hade tänkt jobba så länge jag orkar men nu så vet jag inte om jag ens orkar jobba tills man har rätt till havandeskapspenning dvs 11 maj lååånga två månader kvar *Kämpaaaa*

• little baby

Tbmh: Skickar en varm kram till dig.

Zandrisen: Ush vad jobbigt, låter inge vidare, hoppas du mår bättre snart *kram*

Här är det rätt så bra, har ganska ont i ryggen mitt stödbälte har inte kommit än så man kämpar på på jobbet Generad sen börjar influensan smyga sig på sakta....Fundersam

Men en rolig sak är att jag kände  att min lilla tjej hade hicka idag så hela magen studsade lilla gumman var för törstig Skrattande

• little baby

GODMORGON !

Åhhhh vad härligt med vååår  skiner och allt är såå underbart...snart sommar HURRA!
    Mina snödroppar blommar för fullt i trädgården och krokus o påskliljor är snart på väg att blomma. Så underbart att ha energin tillbaka MMm I´m love it Skrattande

Hur mår ni då? Ser att ni pratar om förlossning...ush ja är lite orolig men än så länge så tänker jag inte så mycket på det...blir nog värre med tiden hehe

• little baby

Hej! Ush idag är det jobbigt.....

När man har foglossning har man ont i bäckenet eller/och muskler oxå? Jag har så ont i korsryggen trots att jag har stödbälte och gör mina övningar som jag fått från sjukgymnasten. Men jag har inte ont eller att det strålar ner mot framsidan av benen.
    Mest typ ichias nerven som jäklas korsryggen typ

Svårt att förklara men det gör svinont ex så kan jag inte luta mig framåt/neråt för att plocka upp något från golvet utan måste böja knäna och vara rak i ryggen. Plocka ur diskmaskin är hemskt -det går bara inte...Ledsen

Kan man förbygga smärtan på något sätt? Tycker inte min träning hjälper...
    börjar bli kämpigt nu ordentligt...så ska jag jobba kväll nu snart Gråter 

• little baby
    Beckah: Har du haft UVI som har orsakats av GBS?

Om du fortsätter att må dåligt och känna dig trött och febrig så kan du ha en infektion i kroppen ta kontakt med din närmasta VC så dom kan ta ett CRP på dig (snabbsänkan) och se vad värdet ligger på. Hur som helst bör du vara vaksam över din kropps signaler det kan vara en vanlig influensa på gång eller en infektion av bakterien GBS
    Även odlingen kommer ge dig svar om du har spår av bakterian i ditt urin.

Hoppas allt ordnar sig. *kram*
  • little baby
    LindaoJohan skrev 2007-03-15 13:09:26 följande:
    little baby; låter ju som foglossning! grattis!! jag använder mig av vetekudde när det är jobbigt, lägger mig med den vid svanken ett tag och vilar ryggen. Nu har jag även fått låna tens-plattor av sjukgymnasten vilket hjälper. jätteskönt! i värsta fall blir det väl kryckor! hoppas du snart känner dig bättre www.lindisen.bloggagratis.se
    Ja jag har också fått tillgång till tens-plattor men vi skulle pröva stödbältet först. Min sjukgymnast kunde inte svara på om det är en början till foglossning eller om det är min rygg (som alltid varit dålig) spökar eller att den bara utsatt för tung belastning som gör att det kan bildas inflammation i muskler runt om korsryggen...ja jag vet inte tiden får väl utvisa....
  • little baby
    Mjukis82 skrev 2007-03-15 13:30:11 följande:
    Jag skrev ett jättelångt inlägg i förmiddags, bla om att vi hade varit inne på förlossningen, men det verkar bara som L2K såg mig Lite osynlighetsvarning!
    Ja skumläste bara oxå genom allt. Vilken tur att allt var bra med er lilla bebis

jag kan oxå känna ibland att man bara går in här o vräker ur sig hur man själv mår och inte mår...det är inget illa menat i varje fall.

man försöker ge råd lite här och där och försöker hålla "koll på alla" men det kan vara väldigt svårt ibland och hänga med i svängarna...hehe

Hhee jag skulle vara glad om jag slutade gå upp i vikt nu ..du kan få mina resterande kilon
  • little baby

Jag tycker Efva Attlings smycken är jättefina Skrattande så enkla men ändå så fina.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3