BF Juli-07 Nr3
veronicaq: Jag börjar oxå få svårt att andas och så blir man andfådd för ingenting, allt är mycket tyngre och jobbigare nu. Hur ska detta sluta? Är faktiskt lite orolig ....
veronicaq: Jag börjar oxå få svårt att andas och så blir man andfådd för ingenting, allt är mycket tyngre och jobbigare nu. Hur ska detta sluta? Är faktiskt lite orolig ....
veronicaq: hehe ja, jag som hade tänkt jobba så länge jag orkar men nu så vet jag inte om jag ens orkar jobba tills man har rätt till havandeskapspenning dvs 11 maj lååånga två månader kvar *Kämpaaaa*
Tbmh: Skickar en varm kram till dig.
Zandrisen: Ush vad jobbigt, låter inge vidare, hoppas du mår bättre snart *kram*
Här är det rätt så bra, har ganska ont i ryggen mitt stödbälte har inte kommit än så man kämpar på på jobbet sen börjar influensan smyga sig på sakta....
Men en rolig sak är att jag kände att min lilla tjej hade hicka idag så hela magen studsade lilla gumman var för törstig
GODMORGON !
Åhhhh vad härligt med vååår skiner och allt är såå underbart...snart sommar HURRA!
Mina snödroppar blommar för fullt i trädgården och krokus o påskliljor är snart på väg att blomma. Så underbart att ha energin tillbaka MMm I´m love it
Hur mår ni då? Ser att ni pratar om förlossning...ush ja är lite orolig men än så länge så tänker jag inte så mycket på det...blir nog värre med tiden hehe
Hej! Ush idag är det jobbigt.....
När man har foglossning har man ont i bäckenet eller/och muskler oxå? Jag har så ont i korsryggen trots att jag har stödbälte och gör mina övningar som jag fått från sjukgymnasten. Men jag har inte ont eller att det strålar ner mot framsidan av benen.
Mest typ ichias nerven som jäklas korsryggen typ
Svårt att förklara men det gör svinont ex så kan jag inte luta mig framåt/neråt för att plocka upp något från golvet utan måste böja knäna och vara rak i ryggen. Plocka ur diskmaskin är hemskt -det går bara inte...
Kan man förbygga smärtan på något sätt? Tycker inte min träning hjälper...
börjar bli kämpigt nu ordentligt...så ska jag jobba kväll nu snart
Jag tycker Efva Attlings smycken är jättefina så enkla men ändå så fina.